רכילות עסקית

הבת של עמוס לוזון בדרך של אבא: בן הזוג החדש נחשף

הסטייליסטית הצמודה של הזמר המצליח עומר אדם מצאה אהבה חדשה בדמותו של מתן כספי, צעיר מסקרן בן 25. למרות פער הגילים, השניים נראים מאוהבים ומאושרים, ומנהלים מערכת יחסים סוערת כבר כחודש וחצי
מערכת ice | 
אור ועמוס לוזון (צילום פייסבוק/ אור לוזון)
שישה חודשים חלפו מאז שהסטייליסטית המוכשרת אור לוזון חוותה פרידה קשה מבן זוגה לשעבר, זיו בן גלים. הפרידה, שהגיעה לאחר תשעה חודשי זוגיות אינטנסיביים ומגורים משותפים, הותירה את לוזון בת ה-29 שבורת לב ומבודדת.
על פי הפרסום ב-TMI, בעקבות המשבר הרגשי, לוזון בחרה להתרחק מהזרקורים ומהרשתות החברתיות, תקופה שבה התמקדה בריפוי ובהתחדשות אישית. אך כפי שקורה לעיתים, החיים מפתיעים אותנו כשאנחנו פחות מצפים לכך.

לאחרונה, מסתמן כי הסטייליסטית הצמודה של הזמר המצליח עומר אדם מצאה אהבה חדשה בדמותו של מתן כספי, צעיר מסקרן בן 25. למרות פער הגילים, השניים נראים מאוהבים ומאושרים, ומנהלים מערכת יחסים סוערת כבר כחודש וחצי.
הזוג הטרי לא מבזבז זמן ומנצל כל הזדמנות לבלות יחד. לאחרונה, הם נצפו מטיילים ברחובות הציוריים של מיקונוס, האי היווני הקסום, שם נהנו מחופשה רומנטית ומלאת תשוקה. בנוסף, השבוע האחרון מצא אותם מתפנקים במלון יוקרתי במרכז הארץ, רחוק מעיני הציבור.
בעוד שהזוג טרם אישר רשמית את מערכת היחסים, תמונות שהופיעו לאחרונה ברשתות החברתיות מראות אותם מחובקים ומחייכים, מה שמותיר מעט מקום לספק. פער הגילאים אולי הזכיר לחלק את אביה עמוס, מיזמי הנדל"ן הגדולים בישראל, שהיה בזוגיות עם דוגמנית צעירה עד לפני כשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה