תקשורת ומדיה

אור לוזון חוגגת יום הולדת נוצץ: מי האורחת המפתיעה שהגיעה להרים?

הסטייליסטית של עומר אדם ובתו של איש העסקים עמוס לוזון החלה בחגיגות יום ההולדת שלה ולא מפתיע כלל שהן היו נוצצות ויוקרתיות למדי - אלו הכוכבים שהגיעו להרים ללוזון, כולל אורחת מפתיעה אחת
מערכת ice | 
אור לוזון חוגגת (צילום אינסטגרם)
בתו של איש העסקים עמוס לוזון, אור לוזון, חגגה בשבוע שעבר יום הולדת נוצץ במיוחד עם חגיגות מלאות בכוכבים, גם בלונדון וגם כאן בארץ. הסטייליסטית של עומר אדם חגגה קודם במתחם "החמאם" עם נוכחותו של אבא ובת זוגתו אירית רחמים (למרות השמועות על פרידה ביניהם), לצד עומר אדם ויעל שלביה. 
 

באירוע הענק נכחו גם רוסלנה רודינה, ניבר מדר, מירן ומאור בוזגלו, אלין כהן, שרון אדם מיכל הקטנה, שר פיטנס ונוספים. אבל, החגיגות ממש לא הפסיקו שם ויממה לאחר מכן לוזון טסה ללונדון בחסות אחיה הגדול וגיסתה, שם חגגה בסוויטה מפוארת. 
לאחר מכן לוזון יצאה לאחד הברים בלונדון וכתבה שיום ההולדת העברי שלה חל בנר השביעי של חנוכה ולכן נוכל לצפות במהלך כל החודש לא מעט אירועי חגיגה יוקרתיים. 
 

מה שמשך את תשומת ליבם של רבים ליום הולדתה של לוזון זה כמובן המפגש הבלתי צפוי בחגיגות בין יעל שלביה לבין האקס ברנדון קורף והנוכחית שלו יולי חמו. היום דווח שחמו חתמה עם סוכנות הדוגמנות של שלביה, סוכנות יולי, מה שעתיד להפגיש ביניהם כנראה בהמשך.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה