ויראלי

עומר אדם יודע? יעל שלביה יצאה לבלות עם האקס

הסטייליסטית הצמודה של עומר אדם, אור לוזון, חגגה את יום ההולדת ה-28 שלה והחברות הטובות הגיעו כולל יעל שלביה ובר רפאלי. מה קנו לה רפאלי ומיקי בוגנים שריגש אותה כל כך?
מערכת Ice | 
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
את אור לוזון כנראה שהכרתם רק לאחרונה. הסטייליסטית הצמודה של הסלבס ובעיקר של עומר אדם, הפכה כבר מזמן מ"הבת של עמוס לוזון" לכוכבת רשת מהמשפיעות בעולם הבידור. ברביעי, היא חגגה את יום הולדתה ה-28 במסעדה כשמספר רב של חברים וחברות, מפורסמים ביותר הגיעו להרים.
במהלך החגיגה מנקרת העיניים, בין יעל שלביה ובת הזוג החדשה של האקס שלה ברנדון קורף, יולי חמו, נרשם מפגש מסקרן מאוד, שלא בטוח שאדם אפילו היה מודע לו. השלושה בילו ביחד, אך כמובן לא היו יותר מדי זה בסביבתם של אלה.

אגב, ילדת יום ההולדת לבית לוזון משמשת בשנים האחרונות הסטייליסטית של סיימון אלמלם, שמשמש כסטייליסט האישי של דוגמנית העל בר רפאלי, שהגיעה למסיבה יחד עם חברה הטוב מיקי בוגנים. השניים הפתיעו את לוזון במתנה יוקרתית מבית בלנסיאגה.
רק לאחרונה, בלנסיאגה הגישה תביעה על סך 25 מיליון דולר, כנגד המפיקים של מסע פרסום שנוי במחלוקת, שכלל פסיקת בית משפט הנוגעת פורנוגרפיית ילדים ודובוני BDSM. בית האופנה הגיש ביום שישי את התביעה נגד חברת ההפקות North Six, Inc, מעצב הסט ניקולס דה ג'רדינס והחברה שלו, שנושאת את שמו, בגין הכללת מסמכים משפטיים מהחלטת בית המשפט העליון בארה"ב בנושא חוקי פורנו ילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה