ויראלי

עומר אדם מחליט לעשות שינוי? "בואו נרגיע"

לקראת המופע NEXT, הזמר עובד על גרסת קאבר מפתיעה עם עידן רייכל לשיר 'מדברים בשקט' וביקש להעביר מסר: "פתאום מתחיל להרגיש שכולם בחוץ מדברים חזק - בפוליטיקה, בכבישים, ברשתות החברתיות… בואו נרגיע. אני ועידן החלטנו שבחנוכה הקרוב אנחנו גם חוגגים אבל אנחנו גם מדברים בשקט"

מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
דקירה במעבר החצייה, ניקוב עם סכין של גלגלים באמצע הכביש, מכות לעוברי אורח. משהו לא טוב עובר על המדינה ומכת האלימות שוב מרימה את הראש בשיא כיעורה. שניים מהזמרים המובילים בישראל החליטו לנסות לסייע עם שיר שרק רוצה להביא קצת שקט.
עומר אדם ועידן רייכל, הזמר מהמפורסמים בישראל ואיתו אחד היוצרים החשובים בשני העשורים האחרונים, ביצעו גרסת קאבר מפתיעה לשיר 'מדברים בשקט' ופרסמו ברשתות החברתיות את ההכנות לקראת המופע NEXT בו גם עבדו על הביצוע לשיר.
 
אדם כתב באינסטגרם שלו: "פתאום מתחיל להרגיש שכולם בחוץ מדברים חזק - בפוליטיקה, בכבישים, ברשתות החברתיות… בואו נרגיע. אני ועידן החלטנו שבחנוכה הקרוב אנחנו גם חוגגים אבל אנחנו גם מדברים בשקט. כמיטב המסורת ולכבוד המופע החגיגי של השנה Next הכנו לכם משהו משותף שיחמם לכם את הלב".
אגב, רק לאחרונה נודע במאקו סלבס, כי נראה שהזמר מעוניין להקפיא את הקריירה המוזיקלית שלו, ולא ידוע לאיזה פרק זמן, ולעבור להשקיע בדובאי. הצעד הזה כולל הקפאת הופעות וכן עצירת הקלטות שירים חדשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוףףףף
    נחום 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומאר אדהאם .
    סגור