רכילות עסקית

עומר אדם מטיל פצצה: יפסיק להופיע ויגנוז את הקריירה?

אדם שכידוע מנהל גם קריירה עסקית לצד זו המוזיקלית, צפוי להתעסק בתקופה הקרובה במספר פרויקטים עסקיים בחו"ל. האם זה יגרום לו לעצור את הקריירה בארץ?
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
עומר אדם הפך לאחד השמות החמים במוזיקה הישראלית מאז שנאלץ לפרוש מכוכב נולד לאחר השתתפות שלא לפי חוקי הפורמט. בזמן הזה, ההכנסות היפות של הזמר הפכו אותו לא רק לחלק מעולם התרבות והבידור בישראל, וכזה שמחסל כרטיסי הופעה בתוך שעה, אלא גם לאיש עסקים שמנהל השקעות בארץ ובחו"ל.
כעת, לפי דיווח ראשוני של מאקו סלבס, נראה שהזמר מעוניין להקפיא את הקריירה המוזיקלית שלו, ולא ידוע לאיזה פרק זמן, ולעבור להשקיע בדובאי. הצעד הזה כולל הקפאת הופעות וכן עצירת הקלטות שירים חדשים.
נציין כי מטעמו של עומר אדם נמסר כי אין שחר לשמועות וכי בשנת 2023 הוא ימשיך לעשות מוזיקה ולהופיע.  לצד העשייה בארץ עומר משלב מספר לא מבוטל של פרויקטים שנסגרו בחו"ל מבעוד מועד במספר מדינות, כולל סיבובי הופעות ועוד.
כזכור לפני כחצי שנה, חברת P.A.I בבעלותם של יניב ועומר אדם, קבוצת אירופה ישראל וקרן ליאן גרופ השוויצרית הודיעו על שיתוף פעולה עסקי נוסף בשווי של מאות מיליוני שקלים. נזכיר כי לפני שנה, קנו שלושת הגופים קרקע בעפולה בסכום המוערך ב-80 מיליון שקל, בה הם מכוונים להשקיע בחוות שרתים תת קרקעית בסכום המוערך במאות מיליוני שקלים. כעת הם מתכוננים להקמת חווה נוספת בסכום גדול יותר.
הקבוצה צפויה להקים חוות שרתים שלישית, הפעם בפארק צרעה הסמוך לבית שמש. ההשקעה הכוללת במקרה הזה, עומדת, על פי הערכות על 350 מיליון שקלים. הקרקע עצמה נרכשה בסכום של כ-100 מיליון שקלים ובניית החווה צפויה להוסיף עלות של מעל ל-200 מיליון שקלים נוספים. מדובר בהשקעה הנשענת על הביקוש הגובר לטכנולוגיית מחשוב בענן שיתבססו בסופו של דבר על חוות שרתים גדולות מעין אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה