השוק

עמוס לוזון במהלך אדיר: ינפיק לפי שווי של 1.2 מיליארד שקל?

חברת לוזון רונסון, בבעלות של איש העסקים עמוס לוזון אשר משמש גם כמנכ"ל קבוצת לוזון, בדרך לבצע מהלך ענק, שישקף ללוזון רונסון שווי של לא פחות מ-1.2 מיליארד שקל
מערכת ice |  1
עמוס לוזון (צילום סיון פרג', shutterstock)
עמוס לוזון לא מסתפק בהצלחת החברה שבבעלותו, לוזון רונסון, העוסקת בבנייה למגורים ונחשבת למצליחה מאד בפולין, שם היא מוסרת קצת פחות מכ-1,000 דירות מדי שנה, וסיפקה תוצאות כספיות חזקות, ברקע העליות החדות במחירים בפולין.
על פי דיווח ב"גלובס", לוזון מתכנן להנפיק את פעילות הבנייה למגורים שלו בסוף השנה הנוכחית או ברבעון הראשון לשנה הבאה. בנוסף, דווח כי לוזון רונסון פועלת לביצוע גיוס הון מוערך של 300 מיליון שקל אשר ישקף שווי לפני הכסף, של 1.2 מיליארד שקל.
כזכור, במאי פרסמה קבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה בע"מ, העוסקת כאמור ביזמות נדל"ן בישראל ובפולין, בביצוע עבודות גמר ופתרונות לחללים משותפים וכן בהפעלת תחנת הכוח דוראד ובהפעלת פלטפורמה לתיווך מקוון לאשראי ומתן אשראי באמצעות "טריא" ישראל, את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024. 
בדו"ח צוין כי הכנסות הקבוצה ממכירות בניינים, קרקעות ומביצוע עבודות הסתכמו בתקופה המדוברת, לכ-220 מיליון שקל. וזאת לעומת כ-158 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד.
עם פרסום הדו"ח התייחס עמוס לוזון לתוצאות ואמר: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון של 2024 עם מומנטום חיובי מאוד בקבוצת לוזון, ואנו ממשיכים לייצר צמיחה הן בפעילות הנדל"ן בפולין והן בהתקדמות בפרויקטים השונים בישראל. הפעילות המגוונת של הקבוצה מהווה בסיס איתן ליעדי הפיתוח שלנו ואנו ממשיכים במרץ בתנופת העשייה, גם בתקופה מאתגרת זו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עמוס לוזון תותח!
    עקובה 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי תואר,הייטק,שף מישלין וכו׳,,, עושה בית ספר לכל המישלינים!!!
    סגור