ישראל עוברת לאינוורטר: אייס בשיתוף אלקטרה מזגנים

המהפכה כבר כאן: הכירו את מזגן ה-AI הראשון בישראל

ELECTRA AI מביא את בשורת הבינה המלאכותית גם לעולמות המיזוג – ובזכות מערכת הפעלה המבוססת על אלגוריתם מתקדם, הלומדת את הרגלי השימוש של הצרכן ומתאימה את עצמו להעדפות הספציפיות שלו, חוסך בחשמל ומספק איכות אוויר משופרת

בשיתוף אלקטרה | 
צילום אלקטרה מזגנים
הבינה המלאכותית (AI) הפכה בשנים האחרונות לתפוח האדמה הלוהט של עולמות ההייטק והטכנולוגיה. רוב  הציבור נחשף לבינה המלאכותית עם כניסתם לחיינו של צ'אט בוטים משוכללים דוגמתChatGPT , אך למעשה הבינה המלאכותית מתפשטת ומוטמעת בתחומים רבים ומגוונים, ובהם כלי רכב אוטונומיים, ניתוחי ביג דאטה, אבחונים רפואיים, המלצות צרכניות מותאמות אישית למשתמשים, טכנולוגיות אבטחה משוכללות – וזו רשימה חלקית בהחלט.
משנה לשנה, עושה רושם, מחזקת הבינה המלאכותית את השפעתה על כל היבטי חיינו – וכעת, היא גם הופכת לחלק בלתי נפרד מתחום מיזוג האוויר. מי שאחראית לבשורה היא חברת אלקטרה, המשיקה ממש בימים אלו את ELECTRA AI  – מזגן הבינה המלאכותית הראשון מסוגו בישראל.
"ELECTRA AI מייצר חווית מיזוג מושלמת, שהיא גם חסכונית מאוד וגם מתחשבת בסביבה", מרחיב אדם מגן, סמנכ"ל השיווק בחברת אלקטרה. "במזגן זה הוטמעה מערכת הפעלה מבוססת בינה מלאכותית, אשר עושה שימוש באלגוריתם מתקדם שלומד את הרגלי השימוש של הצרכן ומתאים את עצמו להעדפות הספציפיות שלו. כך בין היתר, המזגן מזהה מדי 30 שניות את המצב בחדר ומתאים את עצמו לשינויים, כדי להבטיח שהטמפרטורה תישאר בדיוק כמו שהצרכן מעדיף".
"האיכויות שמציע מזגן AI באים לידי ביטוי גם בהיבט של חיסכון אנרגטי", ממשיך מגן. "מזגן ה-AI יוצר אופטימיזציה בצריכת החשמל של הצרכנים, מה שמוביל לחיסכון משמעותי עבורם – ומדובר עד 30% אנרגיה בהשוואה למזגני אינווורטר, ועד 70% אנרגיה בהשוואה למזגני ON/OFF רגילים".
חכם, יעיל, ובהתאמה אישית
לצד אלגוריתם מתקדם, מגיע המזגן החדש עם שלל פיצ'רים שפשוט יתנו לכם הרבה יותר ממה שהתרגלתם עד כה. כך למשל, ELECTRA AI מצויד בפיצ'ר ULTRA BOOST, שמעניק לכם יכולות של חימום וקירור מידיים של כל חלל החדר. כך, בלחיצת כפתור קלה, תוכלו לקרר את הבית ב-6.3 מעלות או לחילופין לחמם אותו ב-10.4 מעלות – וכל זאת בפרק זמן של 10 דקות בלבד. "הפיצ'ר הזה אידיאלי במיוחד לישראל, מדינה בעלת אזורים טופוגרפיים שונים, כמו הערבה ורמת הגולן, היוצרים טמפרטורות קיצון של חום וקור בעונות הקיץ והחורף", מדגיש מגן.
וזה ממש לא נגמר שם. מכירים את התחושה שאתם הולכים לישון עם המזגן דלוק ובמהלך הלילה נהיה לכם קר מדי או חם מדי – עניין שמשליך על איכות השינה, כך שאתם קמים עייפים וחסרי אנרגיה? ובכן, כל זה נמנע במזגן ELECTRA AI בזכות אופציית ה-iCOMFORT, שהיא למעשה טמפרטורה מותאמת אישית לעקומת השינה.
יתרונות נוספים הקיימים במזגן הם מצבiHEALTH , במסגרתו המזגן עוקב אחרי איכות האוויר באמצעות חיישנים מתקדמים, המזהים את רמת הלכלוך של המסננים ומתכווננים בהתאם. כמו כן מצויד המזגן מערכת איונייזר, המפיצה לחלל החדר יונים היוצרים תהליך חמצון, אשר מפרק מזהמים, מפחית וירוסים ובקטריות ומצמצם חלקיקי אבק ועובש.
כל אלו ומצבים רבים נוספים, מלווים על ידי מה שניתן לכנות כגולת הכותרת של המוצר: אפליקציית ELECTRA AI, המעניקה לכם שליטה מלאה על מיזוג האוויר, מרחוק. "האפליקציה החכמה של המזגן מאפשרת לכם להגדיר מראש את זמני הכיבוי וההדלקה, את הטמפרטורה הרצויה, מצבי חיסכון ואפילו תגובות אוטומטיות לשינויים בחדר", מציין מגן. "לדוגמה, היא מאפשרת  להתאים את הכיבוי וההדלקה למיקום הגאוגרפי, כך שכאשר המערכת תזהה שאתם בדרך הביתה היא תפעיל את המזגן בהתאם להעדפות שהגדרתם".
"יתרה מכך", מחדד מגן, "האפליקציה היא בעלת אופציית שליטה קולית דרך SIRI. באופן הזה תוכלו לומר לסירי מה אתם רוצים, מהפעלה וכיבוי, ועד לשינוי הטמפרטורה – והיא פשוט תבצע זאת עבורכם. בנוסף, באמצעות האפליקציה ניתן גם לעקוב אחר צריכת החשמל בזמן אמת ולקבל מידע על הצריכה היומית/חודשית/שנתית, כדי שתוכלו להתנהל בחוכמה, ולפקח בזמן אמת על ההוצאות".

אדם מגן, סמנכ"ל השיווק באלקטרה (צילום באדיבות אלקטרה מזגנים)
כאן חשוב להבהיר כי האפליקציה מאפשרת מעקב אחר צריכת החשמל, בהתבסס על פתרון אקטיבי או פסיבי לבקרת צריכה. היא מציגה את צריכת הכוח והחשמל הנוכחית, וכן את היסטורית הצריכה היומית, החודשית והשנתית המצטברת. "באמצעות הזנת התעריף, ניתן לקבל את הנתונים ולבצע מעקב צריכה יעיל", אומר מגן. "למשתמש יש אפשרות לקבוע ערך גבול חודשי כספי ולקבל התראה, כשמתקרבים אליו. המשמעות: החיסכון נמצא ממש בידיים שלכם".
אם כך, השורה התחתונה חדה ברורה: מזגן ELECTRA AI יוצר מהפכה של ממש בעולם מיזוג האוויר. תשכחו מכל מה שהכרתם, ותתחילו להתרגל לחוויית משתמש נוחה, חכמה ואינטואיטיבית, המותאמת לעולם מודרני – וכל זאת תוך שמירה על בריאותכם וחיסכון ניכר בהוצאות החשמל.
לכל הכתבות במתחם לחצו כאן
(בשיתוף אלקטרה)