נדל"ן ותשתיות

סמי מצלאוי הכריע: זה המנכ"ל החדש בחברת הנדל"ן

מנכ"ל מנהלת הסכם הגג של עירית אור יהודה, אורן גלעד, ימונה למנכ"ל חברת הנדל"ן של סמי מצלאוי במקומו של ערן מזור שהודיע בתחילת החודש על סיום העסקתו לאחר כמעט 12 שנים בחברה: "החברה מודה למר מזור על שירותו ארוך השנים ותרומתו המתמשכת"
מערכת ice | 
ערן מזור וסמי מצלאוי (צילום יחצ)
הקבלן ואיש העסקים, סמי מצלאוי, יו"ר ובעל השליטה של חברת הנדל"ן (61.2%), הכריע היום (שני) על זהותו של המנכ"ל החדש במקומו של ערן מזור שהודיע בתחילת החודש על עזיבתו לאחר תקופה ארוכה כמנכ"ל.
כזכור, מזור שכיהן קרוב ל-12 שנות עבודה בחברה, מתוכן כ-7 שנים כמנכ"ל החברה, הודיע ב-2.7 על כוונתו לסיים את העסקתו בחברה, וזאת עד לסוף השנה ה-31.12.2024. בהודעת החברה נמסר כי "החברה תפעל בתקופה הקרובה לאיתור מנכ"ל חלופי, ולאחר מינויו, מר מזור יבצע לו חפיפה מסודרת שלאחריה ימשיך לעמוד לרשות החברה עד למועד הסיום. החברה מודה למר מזור על שירותו ארוך השנים ותרומתו המתמשכת להשאת רווחיה ומיצובה כאחת החברות המובילות בתחומה".
עתה הכריע מצלאוי כי מי שיוביל את חברת הנדל"ן והפרוייקטים השונים בהתחדשות עירונית ופינוי בינוי ברחבי הארץ, יהיה אורן גלעד, לשעבר מנכ"ל מנהלת הסכם הגג של עירית אור יהודה ויועץ לרשויות מקומיות בהסכמי גג והסכמי פיתוח. את תפקידו יחל גלעד כבר מחר ב-16.7. המנכ"ל החדש של סמי מצלאוי, בוגר מינהל עסקים באוניברסיטת בר אילן, ובעל תואר במשפטים ומוסך רואה חשבון באוניברסיטת בר אילן.
כזכור, רק לפני כמה ימים, דיווחה חברת הנדל"ן כי בכוונה להעלות את דמי הניהול לבעל השליטה סמי מצלאוי, שיגיעו לעלות שנתית של 2 מיליון שקל, עלייה של יותר מ-50% מאישור דמי הניהול האחרונים. לצד זאת יקבל גם איש העסקים רכב יוקרה במימון מהחברה בשווי של עד 1.6 מיליון שקל, עלייה של מאות אלפים מהתנאים לזכאותו משנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה