בארץ

בשורה לתושבי קווי העימות: מרחבים מוגנים חדשים בדרך אליכם

חברת מצלאוי המייצרת שני סוגים של מרחבים מוגנים במפעליה שבמרכז הארץ, נרתמת למען תושבי עוטף ישראל בצפון ובדרום, והחליטה לתרום יחידות ממוגנות לעיריות והיישובים שנפגע קשות ממטחי הטילים והרקטות מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר
מערכת ice | 
מצלאוי תורמת מרחבים מוגנים (צילום מצלאוי)
חברת מצלאוי מייצרת במפעליה שבבת ים וקרית אונו שני סוגים של מרחבים מוגנים ניידים, היכולים להגן על אזרחים מפני טילים. לאור המצב הבטחוני, החליטה החברה לתרום שניים מן הסוגים והיא משנעת אותן לערים כמו אופקים, אשקלון, שדרות ונתיבות בדרום ויישובים הצמודים לגדר בצפון.
הסוג הראשון הוא ממ"ד (מרחב מוגן דירתי), שעל מנת לייצר אותו, החברה יוצקת בטון ופלדה לשבלונה מוכנה ויוצרת יחידה ממוגנת, שניתן לשלב בדירות או בבתים פרטיים. הסוג השני הוא מיגוניות, שהן מבני בטון מרובעים הממוקמים במרכזי אוכלוסייה ובתוכן יכולים להסתתר ולהתמגן מספר אנשים מפני האיום, אך שלא כמו בממ"ד, במיגוניות אין דלתות או חלונות שניתן לסגור. היחידות המוגנות ניידות, מאושרות על ידי פיקוד העורף, קלות להרכבה ופשוטות לשימוש.
 
מדברי היו"ר ובעלי החברה, סמי מצלאוי: "אין היום מספיק חברות שמייצרות ממ"דים ובקצב שיתן מענה לצורך הדחוף הזה. אני קורא לכל הקבלנים בארץ לשנס מותניים ולהצטרף לייצור יחידות כאלו. בנוסף, מצלאוי מדגיש את החשיבות של פרויקטי פינוי בינוי דווקא בתקופה זו, ככלי להוספת ממ"דים ולמיגון בניינים ישנים שנמצאים במוקדי הלחימה, וכן בכל הארץ. התחדשות עירונית היא צו השעה ומשימה לאומית שתשפר את המצב הקיים. בהזמנות זו אני מבקש להודות לחברות שתרמו את חלקן, רדימיקס, נוימן ברזל, מנופי אבי ומז"מ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה