נדל"ן ותשתיות

דירות AIRBNB במחירים מופקעים: התיירים מסתערים על היעד הכי מבוקש בפריז

דירות AIRBNB, במחיר ממוצע של 3,000 שקלים ללילה במיקום טוב הפכו ליעד מבוקש. דירות מרוחקות יותר בפריז אפשר למצוא גם בחצי מחיר
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
התחרות העולמית בעיר האורות מתקרבת בצעדי ענק לשריקת הפתיחה והתיירים הרבים שצפויים לפקוד את פריז מחפשים פתרונות לינה חלופיים כדי לעקוף את העלויות הגבוהות. היעדים המבוקשים ביותר הן דירות AIRBNB רבות ברחבי העיר. מדובר גם בדירות שלא היו בשוק ה-AIRBNB עד האולימפיאדה, והפריזאים פשוט החליטו להשכיר אותן במחירים גבוהים (אך פחות מאלה של המלונות) ולעזוב את העיר לתקופת המשחקים.
דירות AIRBNB, אם תחפשו כיום באתר או באתרי השכרה אחרים המציעים דירות, תמצאו במחיר ממוצע של 3,000 שקלים ללילה במיקום טוב. דירות מרוחקות יותר בפריז תמצאו אפילו בחצי מחיר מזה.
מחירי המלונות מזנקים עד פי שלושה, כך לדוגמה, בדקנו כמה יעלה לילה בתחילת ואמצע חודש יולי במלון Hôtel Marais Grands Boulevards בעיר, ומצאנו מחירים סבירים שנעים סביב 474 שקלים ללילה. בתקופה של האולימפיאדה המלון מלא בחלק מהימים, וכשהוא לא מלא, המחירים מגיעים עד 1,653 שקלים ללילה, כמעט פי ארבעה מהמחיר הרגיל. מיד אחרי האולמפיאדה, המחיר יורד שוב ומתחיל מ-478 שקלים ללילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה