נדל"ן ותשתיות

פתאל במהלך משמעותי: זו המדינה בה נרכשו 12 בתי מלון

רשת פתאל כובשת את הולנד:  רוכשת 12 בתי מלון הכוללים יחד 1,522 חדרים. במסגרת העסקה נרכש מלון עדן האייקוני הממוקם על גדות נהר האמסטל ומול בית האופרה, בתי המלון נרכשים במסגרת  השותפות של הרשת עם המוסדיים בתמורה לכ-360 מיליון אירו. בכוונת הרשת להשקיע עוד 45 מיליון אירו בשדרוג בתי המלון
מערכת ice |  1
מלון בהולנד (צילום פתאל)
פתאל החזקות, שהינה רשת בתי המלון הגדולה בישראל, אוסטריה והולנד והינה שחקן משמעותי בבריטניה, גרמניה וספרד, ממשיכה להרחיב את אחיזתה באירופה וחתמה על הסכם לרכישת 12 בתי מלון בהולנד הכוללים יחד 1,522 חדרים.
הרשת רכשה במסגרת השותפות את בתי המלון מידי קרן KSL קפיטל, המתמחה בתחום התיירות והפנאי בתמורה לכ- 360 מיליון אירו.  בכוונת הרשת להשקיע 45 מיליון אירו נוספים בשדרוג בתי המלון הנרכשים. השלמת העסקה צפויה ברבעון השלישי של השנה וכפופה לתנאים מתלים.
המלונות הנרכשים מורכבים מחמישה מלונות באמסטרדם, ביניהם מלון עדן האייקוני, וכן, שבעה בתי מלון בערים רוטרדם, האג, איינדהובן, חרונינגן,  מאסטריכט הכוללים יחד  1,522 חדרים. עם השלמת הרכישה תחזיק הרשת 26 בתי מלון בהולנד הכוללים יחד כ-4,000 חדרים.
יצויין, כי לרשת פתאל  אסטרטגיית צמיחה באזור בנלונקס  (הולנד, בלגיה ולוקסנבורג) והרכישה תגדיל את תיק המלונות של הרשת באזור ל-28 ואת רשת פתאל לאחת המובילות באזור.
גיא ורדי ויניב אמזלג, מנהלי מיזוג ורכישות ברשת פתאל ומנהלי השותפויות, אמרו: "אנו מודים לקרן KSL על הבעת האמון, המשקפת את היכולת שלנו להוציא לפועל עסקאות בהיקף כה משמעותי במסגרת הליך תחרותי ביותר, בו התמודדנו מול מתחרים מהגופים המובילים בתחום. המלונות הנרכשים ייהנו מהסינרגיות של קבוצת פתאל, המספקת לאורחים גישה לפורטפוליו מלונות מגוון באיזורים אטרקטיביים בכל רחבי אירופה וישראל. על ידי מיקוד בנכסים התואמים את סטנדרט המצוינות של פתאל, השותפות שואפת ליצור אוסף של בתי מלון מובילים בתעשייה. יצויין, כי במסגרת שותפויות פתאל, שיצאו לדרך בחודש אפריל 22, נרכשו, כולל עסקה זו, 40 בתי מלון באירופה הכוללים יחד כ-6,200 חדרים ובהיקף של מעל מ-  1.5 מיליארד אירו.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות לאונרדו בבריטניה, אירלנד, בנלוקס, ספרד ופורטוגל אמר: "אנו שמחים על עסקה זו , המגדילה את מספר המלונות של הרשת באזור בנלוקס ל-28. קבוצת פתאל מציגה צמיחה גדולה בשנים האחרונות והיא כוללת כעת 292 בתי מלון ב-21 מדינות" .
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות עסקית
    אבי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעולם בו ישראל וכל מה שקשור אליהו הופכת מוקצית הרי שרשת כזו עלולה להתקל בחרמות מצד לקוחות ומדינותמ שונאי ישראל בעולם .
    סגור