השוק

רב בריח ונירלט מכריזות: שיתוף פעולה דרומי בקולקציה חדשה

ענקית הצבעים עיצבה ארבעה גוונים חדשים עבור דלתות קבוצת הבנייה. "מאפשרים חופש עיצובי מלא", מסרו בעקבות המהלך. בזכות החבירה יחד ניתן ליצור מראה אחיד בבית. המפעלים של שתי החברות ממוקמים באשקלון ובניר עוז

מערכת ice | 
דלת רב בריח צבועה בנירלט (צילום סטודיו מעיין)
חברת רב בריח וחברת נירלט מציגות שיתוף פעולה בתחום העיצוב, כך נמסר היום (רביעי) בהודעה שפורסמה לתקשורת. קולקציית NATURE היא קולקציית צבעים שנוצרה במיוחד ע"י נירלט עבור דלתות רב בריח. הקולקציה כוללת ארבעה גוונים חדשים: ירוק פסגות, ירוק מרווה, גרז' ולבן אבן. לכל צבע גוון מקביל במניפת הצבעים של נירלט, כנך שניתן להתאים את צבע הקיר לצבע הדלת.

דלת חוץ של רב בריח צבועה בנירלט. קרדיט לתמונה: סטודיו מעיין 
מלבד זאת, החברות הודיעו כי ניתן להזמין את כל דגמי רב בריח בצבעים הקיימים במניפה של נירלט. לדבריהם, הדבר מאפשר "חופש עיצובי מלא בבחירת צבעי הדלתות בביתם ומראה אחיד לחלל בעל עיצוב מרשים של שני מותגי עיצוב המובילים בארץ". שתי החברות ממוקמות בדרום הארץ. 
המפעל של נירלט נמצא בקיבוץ ניר עוז, וספג פגיעה חמורה בעקבות מתקפת ה-7 באוקטובר. פרסומת חדשה של החברה מבטיחה כי במקום המפעל "הכי טוב בארץ" תבנה החברה בניר עוז את "המפעל הכי טוב בעולם". גם מפעליה של חברת רב בריח ממוקמים בדרום, באשקלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה