השוק

המיליארדר אייל וולדמן במתקפה חריפה: "הממשלה היא אסון לכלכלה"

אייל וולדמן, איש העסקים הישראלי שבתו דניאל וולדמן ז"ל נרצחה בנובה, דיבר במסגרת כנס אסטרטגיית מיזוגים ורכישות ותקף את הממשלה: "יש לנו שר אוצר שלא מבין שום דבר ממה שהוא עושה חוץ מלעזור לסקטור שלו. אני אשמח לשלוח במקום החברות את הממשלה הנוכחית לארצות הברית - גם חסר להם מועמד למפלגה הדמוקרטית"
מערכת ice |  1
אייל וולדמן (צילום יחצ)
אייל וולדמן, איש העסקים הישראלי שבתו דניאל וולדמן ז"ל נרצחה במסיבת הנובה ברעים ב-7.10, תקף בחריפות את ממשלת ישראל במסגרת כנס אסטרטגיית מיזוגים ורכישות בהובלת משרד עו״ד שיבולת, איגוד ההייטק הישראלי וקבוצת SRI.
במהלך הכנס אמר וולדמן: "זה הכל מתחיל ונגמר במה שקורה בתחום הפוליטי. הממשלה הנוכחית היא אסון לכלכה. יש לנו שר אוצר שלא מבין שום דבר ממה שהוא עושה חוץ מלעזור לסקטור שלו. הורדת דירוג האשראי גורמת לזה שנשלם, פרט לריבית, מאות מיליארדים של דולרים. המשקיעים רואים את ישראל כאזור מסוכן בגלל הממשלה - הם מסתכלים על מה שקורה בעזה בצפון ובעוד גזרות".
ולדמן המשיך וטען: "כל עוד הממשלה קיימת המשקיעים יבקשו שהחברות יוקמו בחו״ל. ההייטק הישראלי הופך להיות הייטק אמריקאי וקשה לבנות פה תעשייה טכנולוגית, אני אשמח לשלוח במקום החברות את הממשלה הנוכחית לארצות הברית - גם חסר להם מועמד למפלגה הדמוקרטית".
כשנשאל מה הממשלה צריכה לעשות? ענה ״מבחינת הממשלה היא צריכה לדאוג לחינוך ושהמוסדות להשכלה גבוהה ישתפרו, כדי שיותר ילדים ילכו לחינוך טכנולוגי ולא רק במרכז הארץ. הממשלה צריכה לדאוג לכך שסקטורים שלמים כמו הדרוזים והחרדים יעשו חמש יחידות מתמטיקה ואנגלית. וכמובן תשתיות - לקנות מחשבי על, להביא פרופסורים מחול לארץ. פשוט להביא יד ויכולות, לבנות תשתיות. אם תהייה כאן ממשלה טובה - הכסף יזרום לכאן והפוטנציאל שלנו ימומש״.
על השאלה האם הוא נערך להיכנס לפוליטיקה ולנסות לבצע שינויים מבפנים ענה איש העסקים אייל ולדמן כי "אני לא רוצה ללכת לפוליטיקה, זה יקרה רק אם לא יהיה אנשים יותר טובים ממני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מממן הטרור העזתי
    עושק מורשה 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האוויל כבר איבד בת אחת בגלל תמיכתו בעזתים , אבל ימשיך לממן אותם עד לטבח הבא
    סגור