מינויים

חדשות 13 במהלך דרמטי בצל הבלגן: זה הבכיר שמצטרף

יוליה שמאלוב ברקוביץ׳ לעובדי רשת 13: "שלום לכולם.ן שמחה לעדכן כי בהחלטה משותפת עם רשת 13, אוהד כהן המשמש כמנהל האקטואליה של הערוץ יכהן כממלא מקום זמני לסמנכ"ל התוכן בחברת החדשות, ויחליף לעת עתה את ליאור לנדנברג"
מערכת ice |  4
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
אחרי סיום דרכו של ליאור לנדנברג שהחליט לסיים את תפקידו כסמנכ"ל התוכן של חדשות 13, יוליה שמאלוב ברקוביץ', המנכ"לית החדשה שמעוררת סערה במערכת מאז מינויה, הודיעה היום (שישי) על מינוי חדש.
יוליה שמאלוב ברקוביץ׳ לעובדי רשת 13: "שלום לכולם.ן שמחה לעדכן כי בהחלטה משותפת עם רשת 13, אוהד כהן המשמש כמנהל האקטואליה של הערוץ יכהן כממלא מקום זמני לסמנכ"ל התוכן בחברת החדשות, ויחליף לעת עתה את ליאור לנדנברג".
 
עוד היא הוסיפה על המינוי: "אוהד הוא עיתונאי ותיק ומוערך, עם ניסיון רב שנים בתחומי החדשות והאקטואליה. במשך כ-16 שנים ערך את התכניות של אמנון לוי ברשת 13, את תכנית הדוקו תחקיר "פנים אמיתיות" ואת רצועת האקטואליה בשש. אני משוכנעת שהניסיון העיתונאי  של אוהד לצד ההכרות העמוקה עם אנשי חברת החדשות יסייעו לכולנו לצלוח את התקופה הזאת באופן מיטבי".
לסיום מסרה: "ליאור לנדנברג צפוי להיפרד מאיתנו בקרוב, לאחר תקופת חפיפה עם אוהד. אני מודה לליאור מקרב לב על תרומתו העצומה לחברת החדשות, על המקצוענות, המסירות וההשקעה. ומאחלת לו הצלחה בתפקידו החדש.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עמית הולך עם הועד
    שני מן 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית הכי שמאלן פוליטי אבוי למדינה עם שופט כזה שמאלן ועוד צפוי להיות נשיא אחת מהסכנות ממש שיבואו על המדינה. צרה צרורה
    סגור
  • 3.
    ערוץ 13 הביא על עצמו את הכליה (ל"ת)
    צ.ח 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    השולט
    ולדימיר בוסקילה 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק מתן חודורוב קובע הוא יחליט מי ומה ומו.אלא אם יוליה תתעורר ותחליט להשחיל את מתן חזק באגזוז בלי וזלין
    סגור
  • 1.
    מנכ"לית, החזיקי מעמד
    איתמר 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תתני לעיתונאים קטנים, לנהל אותך או את המערכת, הם יודעים כי הם לא שווים שקל, ולכן אין להם בעיה לבזבז כספי אחרים, אם הם מאמינים בכוחם, הל מוזמנים לרכוש את הערוץ, ולמנות לעצמם מנכ"לית כראות עיניהם. ברגע שפטריות את ראשי הקנוניה, כל השאר יעברו לדום. היפטרי מכל הרעשנים,
    סגור