כסף וצרכנות

רשת חנויות האירועים הגדולה מתרחבת - כך תוכלו להפוך לזכיינים

רשת סלבריישן המתמחה במוצרים בתחום האירוח והאירועים, הודיעה כי היא מתכוונת לאפשר לזכיינים לפתוח סניפים חדשים בהם יורשו למכור את מוצרי הרשת, אך יישאו בעלויות התפעול. אורון גולוברי, המנכ"ל והבעלים, מסר: "המטרה היא שכל זכיין שייבחר יקבל עולם ומלואו"
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת סלבריישן, אחת מרשתות החנויות הגדולות בישראל בתחום האירוח והאירועים עם 10 סניפים בבעלותה, יוצאת בצעד עסקי במסגרתו היא תתחיל לשווק זכייניות. אז מה המטרה של המהלך שמתרחש דווקא בתקופה בה עסקים בישראל נקלעים לקשיים עקב המלחמה, ובמה הוא שונה מהמצב הקודם?
עד כה, הרשת הייתה האחראית הבלעדית על כלל הסניפים, העובדים ורכש המלאי. כעת היא תאפשר לזכיינים חדשים להיכנס לעסק, ולמעשה למכור את מגוון מוצרי הרשת ולקיים את מבצעיה בהתאם למדיניות התמחור שלה. הזכיין יקבל סיוע בהקמת הסניף ותפעולו מהרשת, וזו תספק לו ידע מקצועי לצד סיוע לוגיסטי וניהולי.
עוד צוין כי הסניפים שיפעילו הזכיינים יהיו קטנים יותר מהחנויות הנוכחיות (אשר שטחן משתרע על 400 מ"ר ומגיעות עד ל-700 מ"ר), והגודל שלהן יעמוד על 150-200 מ"ר. במהלך של מכירת זכיינויות, הרשת מתכננת להכפיל את כוחה, ולפתוח כ-10 סניפים בשנתיים הקרובות, וזה בנוסף ל-3 סניפים חדשים שיפתחו עד סוף 2024.
"אורון גולוברי, המנכ"ל והבעלים: "המטרה שלנו היא שכל זכיין שייבחר יקבל עולם ומלואו, ויזכה למעטפת שלמה מבחינת שיווק ומכירה, לוגיסטיקה וכל מה שנדרש כדי שיוכל לצאת לדרך ולהצליח. בנינו מודל לזכייניות שבו הזכיין נמצא בפרונט, ונתנו לזה ביטוי גם מבחינת התמלוגים והר־ווחים. הגענו למודל אחרי שחקרנו את עולם הזכיינות מכל כיוון, התייעצנו עם אנשי מקצוע ויצרנו את חבילת הזכיינות שמבחינתנו מסמלת הצלחה"
רשת סלבריישן, מתמחה בחגיגות ואירועים, ימי הולדת לפי נושאים לקטנטנים ולגדולים, בלונים, ממתקים, הפתעות, מארזי מתנה, מוצרים חד פעמיים, מוצרים לאירוח יוקרתי וחגיגי, מוצרי אפייה ומחלקת מיתוג אישי המאפשרת להפוך כל אירוע לחגיגה ממותגת אישית, חגים, מועדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה