נדל"ן ותשתיות

בשורה לנוסעים בישראל: מי יזכה לתגבור בתחבורה הציבורית?

אגד הודיעה כי היא תתגבר את מערך הקווים הבין עירוניים שלה לירושלים, אילת, חיפה ותל-אביב החל מיום שני (24.4.24) ועד ליום שלישי (29.4.24), מוצאי חג שני. כמו כן, קווים עירוניים בתוך ירושלים יתוגברו, ובמיוחד לקראת ברכת הכוהנים שתיערך בכותל המערבי
מערכת ice | 
תחבורה ציבורית (צילום shutterstock, פלאש 90/ עומר פיכמן, יוסי אלוני)
ברקע חג הפסח, חברת אגד הודיעה כי היא תתגבר את המערך האוטובוסים שלה לערים מרכזיות בישראל. מי שיגיע לירושלים, אילת חיפה ותל-אביב יזכה לתדירות אוטובוסים מוגברת, החל מיום שני, 24.4.24 ועד ליום שלישי, מוצאי חג שני, ה-29.4.24.
עוד הוסיפה החברה כי הקווים העירוניים בתוך ירושלים יתוגברו גם כן, במיוחד לקראת ברכת הכוהנים שתיערך בכותל המערבי ביום חמישי ה-25.2.2024. כמו כן, יחולו שינויים בלוחות הזמנים של קווים עירוניים ובין עירוניים בכל רחבי הארץ, ולכן מומלץ להתעדכן במוקד המידע של אגד (*2800), או ב-*8787, מוקד מידע משרד של משרד התחבורה.
 
נזכיר כי בקיץ האחרון זכתה חברת אגד במכרז של משרד התחבורה להפעלת קווי שירות באשכול "עוטף ירושלים", לתקופה של 10 שנים. בהמשך, חתמה אגד על הסכם מימון לפרויקט עם בנק דיסקונט בכ–340 מיליון שקל, שאמור לכסות כ-90% מההשקעה הנדרשת להקמה. החברה, חברה-בת של קבוצת אגד, תחל להעניק שירות בקווים בין עירוניים בין ירושלים לערים בני ברק, רמת-גן, ראש העין ופתח תקווה באמצעות כ-90 אוטובוסים. במסגרת זו יושק קו 404 החדש, המחבר בין ירושלים לבני-ברק צפון וכן תתחדש פעילותו של קו 427 מירושלים לפתח תקווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה