מינויים

חברת ג'נסל מתחדשת: הכירו את סמנכ"ל המכירות החדש

לדברי הדר הימלמן, סמנכ"ל המכירות הנכנס של ג'נסל: "אני נרגש להצטרף לחברת ג'נסל, מהחברות היזמיות בתחום האנרגיה המתחדשת, שמציעה לעולם פתרונות ייחודיים ונקיים בתחום המימן הירוק, במסגרת המאבק לצמצום פליטות פחמן"
מערכת ice |  3
הדר הימלמן (צילום גנסל, unsplash)
חברת ג'נסל, המפתחת טכנולוגיה להפקת חשמל ממימן ללא פליטות פחמניות, מודיעה על מינויו של הדר הימלמן לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה, במסגרת שדרוג מערך המכירות הגלובלי של החברה. במסגרת תפקידו, הדר הימלמן ינהל את המכירות של ג'נסל בארץ ובעולם, וימלא תפקיד משמעותי בהתרחבות הגלובלית של החברה.
הימלמן מביא עימו ניסיון עשיר בתפקידי ניהול, שיווק ומכירות, ובתשע השנים האחרונות מילא שורה של תפקידי מפתח בחברת KLA ולפני כן באורבוטק: בתפקידו האחרון שימש סגן נשיא גלובלי בתאגיד KLA, במסגרתו היה אמון על החטיבה האחראית על כל ההכנסות, המכירות והשירות, של מחלקת ה-PCB. לפני כן, שימש כנשיא אורבוטק פסיפיק, סין והונג קונג, נשיא אורבוטק בוסטון שם, ניהל את היחידה העסקית של אמריקה ו-EMEA. הימלמן הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות ותואר שני במנהל עסקים ומביא רקע מגוון במיוחד של מכירות ופיתוח עסקי, עם למעלה מ-20 שנות ניסיון ביזמות בסטארטאפים וניהול צוותי מכירות גלובליים בתאגידים גדולים.
לדברי רמי רשף מנכ"ל ג'נסל: "אנו שמחים לצרף לשורותינו את הדר, שמביא עימו ניסיון רב ואיכותי בכל הקשור לניהול מערכי מכירות בינלאומיים בהיקפים משמעותיים. בטוחני כי ג'נסל, הנמצאת בפני עליית מדרגה בפעילותה הבינלאומית תפיק ערך רב מכישוריו ויכולותיו. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לעמית אשכנזי, סמנכ"ל המכירות היוצא של ג'נסל על עשייתו הרבה למען החברה בחמש השנים האחרונות".
לדברי הדר הימלמן, סמנכ"ל המכירות הנכנס של ג'נסל: "אני נרגש להצטרף לחברת ג'נסל, מהחברות היזמיות בתחום האנרגיה המתחדשת, שמציעה לעולם פתרונות ייחודיים ונקיים בתחום המימן הירוק, במסגרת המאבק לצמצום פליטות פחמן. אני מאמין כי המימן ממלא תפקיד מכריע בתחום האנרגיה והינו כלי חשוב במעבר לעולם מאופס פליטות, ולג'נסל תפקיד משמעותי במגרש זה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה עם עסקאות
    אבי 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר סוף דצמבר..
    סגור
  • 2.
    מהלך נדרש
    יורי 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור מההתנהלות העיסקית , אפס מכירות , שהסמנכ"ל היוצא , לא עמד בציפיות ורואים זאת במניה . נאחל להדר. הצלחה במכירות כי הצלחתו היא הצלחתינו בעלי המניות
    סגור
  • 1.
    ג'נסל בידיים טובות עם הדר (ל"ת)
    אנונימי 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור