מינויים

אלעד קומיסר מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בקבוצת שטראוס

מנכ"ל קבוצת שטראוס מודיע כי אלעד קומיסר מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה קבוצת שטראוס והוא יחליף בתפקיד את ברק ויינשטיין שיעבור לתפקיד חדש
מערכת ice | 
אלעד קומיסר (צילום סיון פרג')
אלעד קומיסר מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה קבוצת שטראוס, כך הודיע מנכ"ל קבוצת שטראוס גיורא בר-דעה. קומיסר משמש כיום כמנכ"ל חטיבת הקפה בישראל ומונה בנוסף לחבר הנהלת קבוצה. במסגרת תפקידו יוביל את נושאי הפיתוח העסקי והאסטרטגיה ברמת גלובלית, כמו גם את חממת ה- kitchen והשקעות בחברות צעירות לאחר שלב החממה. בנוסף, במסגרת תפקידו הוא ירכז את מדיניות השותפויות בארגון כבסיס למימוש אסטרטגית הקבוצה.
קומיסר כאמור יסיים את תפקידו כמנכ"ל שטראוס קפה ישראל ולפני זה כיהן בתפקיד כסמנכ"ל פיתוח עסקי במטה הקבוצה. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני MBA במנהל עסקים מ- London Business School.

מנכ"ל קבוצת שטראוס, גיורא בר דעה מסר: "במהלך השנה האחרונה השקנו ייעוד ואסטרטגיה לקבוצת שטראוס, הגדרנו שחשוב לחזק יכולות שיתמכו במחויבות שלנו לצמוח להוביל בחדשות ולייצר צמיחה בריאה. שמנו דגש על חיזוק השותפויות ושיתופי פעולה, על היכולת לאתר ולממש הזדמנויות במהירות ולהפוך אותן לעסק שמשתלב בפורטפוליו של שטראוס והופך למנוע צמיחה. הצטרפותו של אלעד קומיסר להנהלת הקבוצה והניסיון שהוא מביא עמו לתפקיד יבטיחו מימוש האסטרטגיה וביקום חדשנות. אני מאחל לו ולנו בהצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה