בריאות

הבילוי בקפה גרג הסתיים בבית חולים בגלל המנה הזאת

איה, חולת הצליאק שבלתה עם חברותיה בקפה גרג ובקשה מנת ניוקי ללא גלוטן, הובהלה לבית החולים: "אנשים מגיעים למצבים קשים בגלל זה, אני רוצה שתהיה מודעות ושזה לא יקרה יותר"
מערכת ice |  1
קפה גרג (צילום אלעד גוטמן)
איה לא יכלה לדמיין כיצד בילוי שגרתי בבית קפה עם החברות הקרובות שלה יוכל להסתיים. איה חולת הצליאק  ביקשה מנה ללא גלוטן, ובעקבות טעות מצד בית הקפה, היא קיבלה מנה עם גלוטן, היא שלשלה והקיאה, והובלה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
בשיחה עם N12 שחזרה איה את האירוע: היא הגיעה לקפה גרג בגרנד קניון והיא שאלה אם יש להם מנה ללא גלוטן ואמרו  שיש להם ניוקי.  כשהמלצר הביא לאיה את הניוקי היא שאלה אותו כמה פעמים אם זה ללא גלוטן כי היא צליאקית. המלצר אמר שלא משחקים בבריאות שלה ושזה מאוד חשוב הדברים האלה ושזה לא צחוק. אחרי שעה בערך בקניון היא הלכה לשירותים וחברה שלה אמרה שאיה התעלפה לה בידיים בשירותים שם. היא הקיאה ושלשלה בלי הפסקה, ובסוף הבהילו אותה באמבולנס לבית החולים סורוקה.
איה סכמה כשהיא שחזרה את האירוע בבית החולים: "״זו אכזבה גדולה, אתה מצפה ללכת לאכול במקום כזה ושיגידו את האמת. אני ידעתי שבקפה גרג יש מאכלים ללא גלוטן אז סמכתי עליהם, זה היה מאוד מכעיס ומאוד מאכזב. זה מקום שמבטיח לי שזה ללא גלוטן ובסופו של דבר אני מוצאת את עצמי בבית חולים״.
מרשת גרג נמסר בתגובה: "ברגע היוודע לנו הנושא בדקנו אותו לעומק. ברגע זה מחדדים את הנהלים בנושא ודואגים ליצור קשר עם המשפחה להתעניין בשלומה של הנערה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושות
    ?? 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצער לישמוע שכך הגענו למיקרים קשים ושיקריים בחלק מהמיסעדות /בתיי קפה מקווה ששלומה יציב
    סגור