בריאות

מקדונלדס תשלם פיצוי ענק ללקוחה? קיבלה קפה מורעל בסניף

אישה תבעה את מקדונלד'ס על 13 מיליון דולר, האשימה את הצוות במסעדה באלבמה בהגשת קפה המכיל כימיקלים ולאחר מכן סירבה להתקשר למוקד 911 לאחר שגרונה התחיל "לבעור"
מערכת ice |  1
מקדונלד'ס (צילום pexels)
לקוחה טוענת שמסעדת מקדונלדס באלבמה הגישה לה קפה המכיל "כימיקל מזיק" שפגע בגרונה ובאיברים נוספים. היא אמרה שהצוות סירב להתקשר למוקד 911 או לתת לה ולאנשי החירום לראות את התווית על בקבוק הכימיקלים כדי שיוכלו לקבוע את הטיפול המתאים.
התובעת, שרי הד הגישה תביעה נגד ענקית המזון המהיר ב-19 בספטמבר בבקשה לפיצוי של 13 מיליון דולר. KTLA דיווחה לראשונה על התביעה. "הבריאות והבטיחות של הלקוחות והעובדים שלנו הם תמיד בראש סדר העדיפויות", אמר גרי מרפי, אחד מבעלי המסעדה, ל-Insider בתגובה שסיפקה מקדונלד'ס.

הלקוחה הזמינה מקיאטו קרמל בכניסה למסעדת מקדונלד'ס בדצמבר 2020. בתביעה נאמר לה על ידי חבר צוות אחד כי היא לא יכולה לקבל את הקפה כי המכונה בדיוק נוקתה, אבל אז שמע אחר אומר שהמכונה "מוכנה לעבודה". איש הצוות ב-drive-thru אמר אז ללקוחה שאפשר להגיש את המשקה שלה, שהגיע עם מכסה על הכוס, נכתב בתביעה.
"התובעת שתתה חלק מהנוזל הכימי ומיד החלה לחוות תחושת צריבה וקהות חושים בפיה ובגרונה", לפי התביעה. בשלב זה, הסירה את המכסה מהכוס "וראתה שהנוזל לא היה קפה, אלא נראה שהוא סוג של כימיקל", נכתב. הד סיפרה לעובדים מה קרה, לפי התביעה, לאחר מכן המנהל "צרח" על הצוות ואמר שהם היו צריכים להיות "זהירים יותר". המנהל אמר להד שזה "בסדר", לפי התביעה.
היא ביקשה אז לראות את התווית על בקבוק הכימיקל ושאלה מה עליה לעשות, אך סורבה לגשת לבקבוק על ידי המנהל, נכתב בתביעה. בתביעה נאמר כי המנהל סירב להתקשר למוקד 911 או לבקרת רעלים וטרק את חלון הנסיעה, מה שהותיר להד להתקשר למוקד 911 בעצמה. צוות מקדונלד'ס גם סירב להיעתר לבקשת גורמי החירום לצפות בבקבוק ברגע שהם הגיעו, כך נטען בתביעה.
"כתוצאה ישירה משתיית המרקחת הכימית המסוכנת שהוגשה לה על ידי מקדונלד'ס, התובעת סבלה מפציעות בפה, בגרון, בוושט, בקיבה, במערכת העיכול ובאיברים פנימיים נוספים", נכתב בתביעה. "ההתנהגות של מקדונלד'ס כלפי התובע הייתה זוועה ובלתי נסבלת לחלוטין".
הד דורשת פיצויים בסך 3 מיליון דולר ופיצויים עונשיים בסך 10 מיליון דולר. התביעה הוגשה נגד מקדונלד'ס, סניף אלבמה שלה, ושני הבעלים-מפעילים של המסעדה הזכיינית. "מיד עם היוודע החשש הזה, ערכנו חקירה יסודית כדי להבין את העובדות", אמר מרפי ל-Insider. "אנו מודעים לתלונה שהוגשה לבית המשפט המחוזי של מחוז יוסטון, אלבמה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בארץ זה הפוך. תמיד מפתיע למצוא קפה בקפה ולא כימיקלים (ל"ת)
    הבונבון 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור