מדדים ומחקרים

שטראוס מעלימה מוצרים, פייסבוק בצרות צרורות ומהי מניית השנה?

שורת מוצרים של ענקית הממתקים לא תחזור למדפים, צוקרברג מסתבך עם אמנסטי ועשוי לשלם ביוקר ואיזו מנייה סידרה את המשקיעים בה? אלו ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
מוצרי שטראוס
מניית השנה: אם האמנתם בחברה הזו, שילשתם את הכסף בשנה אחת: מה לא נכתב על החברה הזו, מה לא נאמר על בעלי השליטה בה, מה לא נאמר על ההנהלה הציערה שלה, אבל תאמינו או לא, למרות מה שעבר על השווקים בשנה האחרונה, מי שהאמין בה - שילש את הכסף וזה בשנה אחת; מניית השנה בבורסה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
גורם בנקאי מזהיר: "לא נלקק דבש בשנה הבאה": כל הניתוחים והסיפורים של השבוע האחרון נמוגים כשאנחנו מסתכלים על ליבת הכלכלה העולמית - האינפלציה והריבית - שנמצאת פסע ממיתון; מודי שפריר אסטרטג השווקים של בנק הפועלים מזהיר שהשוק מתמחר ריבית נמוכה מהאזהרות של הפדרל ריזרב. לידיעה המלאה לחצו כאן.

שטראוס מפסיקה לייצר כמה מהמותגים האהובים: מה יירד מהמדפים? בעוד שהייצור של מקופלת חוזר, מחלקת המאפים של שטראוס תפסיק את הפעילות ומוצרים כמו פתיבר או הרולדות כבר לא יהיו חלק מהמוצרים שתוכלו לקנות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
האם פייסבוק תואשם באישום החמור ביותר בהיסטוריה? אמנסטי אינטרנשיונל מאשים את הרשת החברתית הגדולה בעולם באחריות מלאה לרצח העם שאירע במיאנמר ב-2017, וטוען כי עליה לפצות את הפליטים בסכומי עתק, שלא בטוח שאפילו חברת ענק כזו יכולה לעמוד בהם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שופרסל, ויקטורי ויינות ביתן מכסחות מחירים: זה המוצר שיוזל ב-51%: משרד החקלאות מפרסם את רשימת החברות הפטורות ממכס לייבוא דבש בצנצנות של עד 1.5 קילו: בהתאם להצעות המחיר של החברות הזוכות, מחיר הדבש הממוצע יעמוד על כ-21.5 שקל לקילו, כ-51% פחות ממחיר הדבש הממוצע, ויקטורי, שופרסל ויינות ביתן יחלקו במכסה בהיקף כולל של 200 טון ובמחיר שנע בין 18.9 - 23.5 שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רשות ני"ע האמריקאית קנסה בסכום ענק 11 בנקים גדולים: הבנקים הגדולים בעולם נקנסו על ידי הרשות לני"ע האמריקאית (ה-SEC) בסכום ענק של 1.8 מיליארד דולר בשל שימוש באפליקציות מסרים מיידיים שאינם מאושרים על ידה; מדובר בקנסות חריגים בגובהם בטח בהתחשב בעובדה שלא נגרמו נזקים לאיש. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תשובה במהלך אסטרטגי: ניומד אנרג'י מתמזגת עם חברה לונדונית: ניומד אנרג'י שמוכרת יותר בשמה הקודם דלק קידוחים עושה מהלך דרמטי של מיזוג עם חברה לונדונית; החברה תיסחר הן בלונדון והן בתל אביב; מדובר באחד משני מהלכים דרמטיים בקבוצת דלק שנועדו להציף ערך כשהנחת העבודה היא שניומד תקבל תימחור טוב יותר בלונדון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה