השוק

הילי רג'ואן-שורק מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי בקבוצת ויולה

אחרי שכיהנה מעל כעשור בתפקידים ניהוליים בהיי-טק הישראלי, בין השאר בחברות סטארט-אפ וההון סיכון, רג'ואן-שורק מצטרפת כעת לקבוצת ההשקעות הטכנולוגיות
מערכת ice | 
הילי רג'ואן-שורק (צילום עומר הכהן)
ויולה, קבוצת השקעות הטכנולוגיה הגדולה בישראל, מודיעה היום על מינויה של הילי רג'ואן-שורק לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי. רג'ואן-שורק כיהנה מעל כעשור בתפקידים ניהוליים בהיי-טק הישראלי, בין השאר בחברות סטארט-אפ וההון סיכון. במסגרת תפקידה, תסייע רג'ואן-שורק לחברות הפורטפוליו של ויולה במיפוי ההזדמנויות העסקיות, איתור לקוחות פוטנציאליים ויצירת שותפויות עסקיות, בין השאר באמצעות מינוף רשת הקשרים המקומית והגלובאלית של הקבוצה וחיבור למנהלים בכירים בארגונים גלובאליים אשר יעניקו לחברות הפורטפוליו פידבק על המוצר/השירות כבר בשלבים מוקדמים.
לרג'ואן-שורק תואר שני (MA) בדיפלומטיה ועסקים, תואר ראשון במדעי המדינה (BA) ובמשפטים (LLB), מאוניברסיטת ת"א. הילי רג'ואן-שורק מצטרפת לפלטפורמה שבנתה ויולה בשנים האחרונות הכוללת גם תמיכה בחברות הפורטפוליו בנושאים של הון אנושי ובניית הנהלה, שיווק ודאטה. צביקה אורון וערן וסטמן, שותפים מנהלים בקבוצת ויולה ומנהלי הפלטפורמה של הקבוצה, ציינו: "באווירה הכלכלית הנוכחית, סטארטאפים מתמודדים עם אתגרים עוד יותר מורכבים בין אם זה סגירת עסקאות, מציאת ערוצי מכירה חדשים, יצירת או הגדלת שותפויות עסקיות. היום, יותר מתמיד, אנו מוצאים לנכון להשקיע במשאבים שיאפשרו לחברות שלנו להשיג או לשמר את היתרון התחרותי שלהן בשוק הגלובלי".
 
ויולה הינה קבוצת ההשקעות הגדולה בישראל המנהלת מעל ל-4.5 מיליארד דולר. הקבוצה השקיעה עד היום בכ-200 חברות, בהן 14 יוניקורנים כגון IronSource, RapidAPI, immunai, Bringg, Redis Labs ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה