השוק

כ-21 מיליון דולר: סטארטאפ ישראלי לניהול פיננסי בגיוס מוצלח

מייסד Samanage דורון גורדון מקים סטארטאפ חדש: Viably, העוזרת לעסקים קטנים ובינוניים ליעל את הניהול הפיננסי, גייסה 21 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשוני (Seed). בין המשקיעות: קרן ויולה ונצ'רס וקרן סיילספורס ונצ'רס
מערכת ice | 
דורון גורדון
חברת Viably מודיעה על גיוס סבב Seed (סיד - גיוס ראשוני) מוצלח בהיקף של 21 מיליון דולר. החברה נוסדה על ידי דורון גורדון, המייסד והמנכ"ל של Samanage, שנמכרה בשנת 2019 לחברת SolarWinds תמורת כ-350 מיליון דולר. הקרנות ויולה ונצ'רס ו-Salesforce Ventures ,אשר היו גם בין המשקיעות ב-Samanage, מובילות את סיבוב ההשקעה ב-Viably ואליהן הצטרפו גם Angular Ventures ו-Bull City Venture Partners.
Viably מביאה ניהול פיננסי חכם לעסקים קטנים ובינוניים. המערכת של Viably מאפשרת לבעלי עסקים לקבל תובנות על הביצועים הפיננסים שלהם, לנהל את תזרים המזומנים הקיים והחזוי, לייעל את גביית הכנסות החברה, ולשפר את רמת מוכנות החברה לקבלת מימון. לקוחות Viably מחברים את כל חשבונות הבנק, הנה״ח והמסחר המקוון של העסק כדי לקבל תמונת עולם פיננסית מלאה, ומערכת Viably כוללת גם חשבון בנק עסקי וירטואלי אשר מאפשר לבצע את כל הפעולות הפיננסיות של העסק במקום אחד.
דורון גורדון, מייסד ומנכ"ל Viably, ציין: "כשהקמנו את Samanage חווינו על בשרנו את הבעיה שחוו גם רבים מלקוחותינו – חוסר היכולת של עסקים קטנים ובינוניים להשיג מימון בנקאי בצורה פשוטה ומהירה. בעלים של עסק כזה צריך לרכז את האנרגיה שלו בניהול והצמחת העסק - אנחנו רוצים להיות העיניים והאוזניים שלהם ולעזור בניהול פיננסי נכון, הכל בעזרת המערכות שכבר נמצאות בשימוש העסק. אנחנו מאמינים שהצורך בפלטפורמה כשלנו רק ילך ויגדל". הצוות המייסד של Viably כולל גם רבים מהצוות הגרעיני שעבד בסמאנג', בנוסף למספר מומחי פינטק וניהול סיכונים שהצטרפו לחברה. לViably כ 30 עובדים במשרדי החברה ב-Cary, NC וביקום, ישראל. המוצר של Viably נמצא בשלב Beta עם אלפי לקוחות, והחברה מתכננת להשיק אותו לציבור הרחב בחודשים הקרובים.
עמרי בן דוד, שותף מנהל בויולה ונצ'רס: "כמשקיעים המוסדיים הראשונים בסמאנג', אנחנו שמחים לשתף פעולה ולהשקיע שוב ביזם ובצוות מנצח. אנחנו מאמינים שעכשיו, יותר מתמיד, עסקים קטנים ובינוניים זקוקים לפתרונות פיננסים שיאפשרו להם גמישות ושקיפות למידע, ולתובנות שיעזרו להם לנהל את העסק שלהם בצורה יעילה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה