מינויים

חברת הסטרטאפ הישראלית עם מינוי חדש בשדרת הניהול

חברת הסטארטאפ דאטארילס הודיעה על מינויו של גיל רוזן לתפקיד סמנכ"ל מוצר של החברה
מערכת ice | 
גיל רוזן (צילום מיכל סלע)
חברת הסטארטאפ Datarails הכריזה הבוקר (רביעי) כי גיל רוזן מצטרף לחברה וישמש כסמנכ"ל מוצר של החברה. בעשור האחרון שימש רוזן במספר תפקידי ניהול ב- Vision.bi ובחברה האם Keyrus. בגיל 35 הוא עבר לניו יורק, כדי להקים את הסניף של החברה האם Keyrus בצפון אמריקה. לאחר חזרתו לישראל ב- 2019, כיהן כמנכ"ל חברת vision.bi והוביל את הקמתה של יחידה עסקית ייעודית שהתמקדה בטכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML).
Datarails הוקמה בשנת 2015 על-ידי דידי גורפינקל, אייל כהן ועודד הר־טל וגייסה עד כה 105 מיליון דולר בשני סבבים. החברה מונה כיום 200 עובדות ועובדים בישראל, בארה"ב ובמזרח אירופה. החברה מפתחת פלטפורמה לניתוח ותכנון פיננסי המאפשרת אוטומציה של איחוד נתונים ויצירת דו"חות פיננסים.
 
דידי גורפינקל מנכ"ל Datarails התייחס למינוי ואמר: "אנו מברכים על הצטרפותו של גיל רוזן. טכנולוגיית הניתוח והתכנון הפיננסי המובילה של דאטהריילס מהווה את הבסיס להצלחה שלנו בשנים האחרונות. גיל מגיע אלינו עם ניסיון רחב ומרשים בטכנולוגיית SaaS, ובעל חזון בתחום הטכנולוגי והמוצרי. אין לי ספק שכישורי הניהול ותפיסת השירות של גיל יעזרו לנו לקחת את המוצר לשלב הבא, ובכך להגדיל את שביעות הרצון של קהל לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה