מינויים

סלקום עם שורת מינויים חדשים שצמחו מתוך החברה

מינויים בהנהלת סלקום: סיון שושן לישע מונתה לסמנכ"לית המגזר העסקי, אבי גרינמן לסמנכ"ל הנדסה,ובשמת לוי-פויר למנהלת שירות הלקוחות
מערכת ice | 
סיון שושן לישע ובשמת לוי-פויר (צילום יחצ)
היום (רביעי) אישר דירקטוריון חברת סלקום את המינוי של סיון שושן לישע לסמנכ"לית המגזר העסקי. נוסף אליה, היום החל אבי גרינמן לכהן בתפקידו כסמנכ"ל הנדסה. לצדם, מונתה בשמת לוי-פויר למנהלת שירות הלקוחות של החברה.
סיון שושן לישע (40), נשואה ואם לשניים ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק, מנהלת את מחלקת טכנולוגיות ו-Enterprise בשנה האחרונה. היא החלה את דרכה בחברת נטוויז'ן 013 ונמצאת בסלקום מיום המיזוג, כ-15 שנים, בהן מילאה מגוון תפקידים באגף העסקי בחברה.

שושן לישע בירכה: "מודה לדירקטוריון ולמנכ"ל דניאל ספיר על הבחירה בי להובלת האגף העסקי בסלקום. האגף העסקי תחתיי ימשיך להיות תחום ליבה צומח, חדשני ומתקדם, אשר יביא לכלל הלקוחות את הפתרונות המתקדמים והמובילים בשוק."
אבי גרינמן (51), נשוי ואב לשניים ובעל תואר שני במנהל עסקים. כיהן במגוון תפקידים במחלקת ההנדסה בחברת סלקום, במשך 23 שנה. שימש כמנהל אגף תפעול ותחזוקת הרשת ההנדסית בחברת פלאפון בשנתיים האחרונות.
 
גרינמן ברך: "שמח לחזור לסלקום ולהוביל את מערך ההנדסה המתקדם והחדשני של החברה ומודה לדירקטוריון ולמנכ"ל דניאל ספיר. יחד נביא את החברה לשיאים חדשים בשוק המתפתח ולייצר פתרונות איכותיים למגוון לקוחותינו בכל ההיבטים."
בשמת לוי-פויר (41), נשואה ואם לשניים, מחלקת מדיניות ואיכות השירות בשנתיים האחרונות. החלה את דרכה בחברה לפני כ-18 שנים, בהן מילאה שורה רבה של תפקידים באגף שירות הלקוחות, בהם ניהול פניות הציבור והתמיכה המשפטית של החברה.
לוי-פויר בירכה: "כמי שצמחה במערך שירות הלקוחות של חברת סלקום, אני נרגשת לעמוד בראש האגף ומודה למנכ"ל דניאל ספיר על האמון בי. אמשיך להוביל את שירות הלקוחות של החברה תוך קידום ערכים של שקיפות, הגינות ומצוינות, על מנת להגן על האינטרסים של הלקוחות לצד הבטחת צמיחה ושגשוג לחברה."
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, ברך על המינויים: "אנו בסלקום ממשיכים לדגול במינוי מועמדים שצמחו בחברה ומחויבים להצמיח ולהביא אותה להצלחה. מדובר במנהלים מצוינים ומוכשרים, אשר מילאו מגוון תפקידי מפתח בתחומי הליבה של החברה והתמקצעו בגזרתם. אני סמוך ובטוח כי הם יהוו שחקני חיזוק מעולים להנהלת לחברה ויסייעו להוביל אותה באתגרי השוק המשתנה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה