משפט

זוועה ברמלה: בעל הכה באכזריות את אשתו - זה העונש שקיבל

בעל אלים מרמלה, תיעד את התקיפה האכזרית של אשתו ושיתף את הסרטון עם המאהב שלה, נידון ל-32 שנות מאסר בפועל. בית המשפט קובע "העונש נועד לשקף את חומרת המעשה"
מערכת ice | 
אלימות בבית משפט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תושב רמלה, שתיעד את עצמו בטלפון הנייד שלו מכה את אשתו כדי לשלול ל"מאהב" שלה, נדון ל-32 חודשי מאסר בפועל על ידי בית משפט השלום בעיר. המקרה התרחש לפני כשנה, כאשר הבעל גילה מסרון מגבר זר שהחמיר את חשדותיו בנוגע לבגידה של אשתו.
הבעל תקף את אשתו באגרופים, שבר את אפה וגרם לה לחבלות רבות בגופה. לאחר מכן, שלף את הטלפון הנייד שלו ותיעד את התקיפה, תוך שהוא מתייחס לגבר שלדבריו היא מנהלת איתו רומן. הוא צעק בסרטון "תראה מה אני עושה לאהובה שלך". התקיפה נמשכה גם לאחר שגרר את אשתו בשערותיה, בעוד שהיא הייתה מעורפלת.
כאשר אחייניתה של האישה נכנה לבית וראתה את המתרחש, ניסתה למנוע מהבעל להכות את אשתו. הבעל השיב לה: "זה לא מספיק בשבילה, צריך להרוג אותה". השוטרים שהוזעקו למקום עצרו את הבעל ואילו האישה הועברה לבית החולים לטיפול רפואי.
היחידה לתביעות במחוז מרכז הגישה כתב אישום חמור נגד הבעל, שכלל תקיפת בת זוג, איומים וגרימת חבלה חמורה. במהלך המשפט, הוסכם על הסדר טיעון שבו התביעה דרשה עונש מאסר של 30 עד 50 חודשים, בעוד שהסנגור ביקש 12 חודשים בלבד בהתחשב בנסיבות חייו של הנאשם ורצונו להמשיך עם אשתו. השופטת, שהתחשבה בך שהנאשם הודה במעשיו ואין לו עבר פלילי, גזרה עליו 32 חודשי מאסר בפועל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה