משפט

זוועה במשפחה: איים ברצח על אשתו - לאחר שבנם בלע סמים

שוטרי תחנת שפט של מחוז ירושלים פתחו בחקירה, ופעלו לאיתור נאשם בשנות ה-30 לחייו שאיים כמה פעמים לפגוע בבת זוגו ולרצוח אותה ואת בני משפחתה. הרקע: מעבר דירה של האישה לבית הוריה, על רקע שימוש בחומרים מסוכנים. בהודעת המשטרה נמסר: "נמצה את הדין, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו"
מערכת ice | 
אלימות בבית משפט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בתאריך ה-29 במאי התקבל דיווח במוקד המשטרה במחוז ירושלים, על אלימות בין בני זוג במזרח ירושלים. המשטרה מעדכנת היום (שני) כי בעקבות הדיווח, שוטרי תחנת שפט של מחוז ירושלים פתחו בחקירה, והחלו בפעולות מיידיות לאיתור החשוד. השוטרים הצליחו להתחקות אחר הנאשם בשנות ה-30 לחייו תושב מזרח ירושלים, והוא נעצר על ידם והועבר לחקירה בתחנת שפט.
מהחקירה במשטרה עלה כי בתקופה האחרונה הנאשם איים מספר פעמים לפגוע בבת זוגתו ולרצוח אותה, וכן לפגוע בבני משפחתה - האחים שלה והוריה. כל זאת, לאחר שהאישה עברה לגור בבית הוריה על רקע שימוש בסמים, ומקרה שבו בנם הקטן בלע בטעות סמים.
איומים אלו כללו: איום לרצוח את ילדם המשותף, איום לשרוף את האישה - בין היתר באמצעות נפט, איום לעוות את פניה ולקחת את נשמתה, לרצוח אותה ועוד. כמו כן הנאשם הוסיף ואיים עליה גם שלא תפנה למשטרה בנושא. מעצרו של הנאשם הוארך בבית המשפט מעת לעת.
לאחר שהמשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד הנאשם, היום הוגש נגדו כתב אישום על ידי התביעה המשטרתית במחוז ירושלים עם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים. "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עבירות אלימות בקרב בני זוג ובכלל, ותמצה את הדין עם אותם עבריינים אלימים, במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו", נמסר בהודעת המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה