תקשורת ומדיה

עמית סגל חושף: זו הסיבה שאני לא מופיע יותר בתוכניתו של רפי רשף

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 לא מופיע בתוכניתו של רפי רשף כבר שנה. על פי ההשערות, הרקע לסכסוך הוא ציוץ של ראש הממשלה נתניהו שהוביל לדיאלוג עוקצני באולפן תוכניתו של רשף. כעת סגל חושף את הסיבה שנעלם מהפאנל

מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ משה שי)
מי שהיה משתתף קבוע בפאנל של תוכניתו של רפי רשף בחדשות 12, נעלם ממנה לפני כשנה - שבועות בודדים לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל. בזמנו, העיתונאי דוד ורטהיים פרסם השערה לפיה הסכסוך מול המגיש קשור בציוץ של רה"מ, בנימין נתניהו.
כזכור, שלושה שבועות מפרוץ המלחמה, נתניהו פרסם ציוץ ברשת X המאשים את כוחות הביטחון והצבא במחדל ה-7 באוקטובר. בציוץ נכתב: "בשום שלב לא ניתנה לי התרעה על כוונות מלחמה מצד החמאס. כל גורמי הביטחון, כולל ראש אמ"ן וראש השב"כ, העריכו שהוא מורתע".
הרעש הציבורי שהתעורר בעקבות הציוץ, גם מיריבים פוליטים כמו בני גנץ ויאיר לפיד, הביא את רה"מ למחוק את הציוץ ולהתנצל עליו.
"‏טעיתי. דברים שאמרתי בעקבות מסיבת העיתונאים לא היו צריכים להיאמר ואני מתנצל על כך. אני נותן גיבוי מלא לכל ראשי זרועות הביטחון".
בדיון שהתקיים בתוכניתו של רשף למחרת האירוע, סגל טען שהציוץ הגיע מחשבון ה-X הפרטי של רה"מ ולכן יש להתייחס אליו באופן שונה והוסיף: "במובן מסוים מעז יצא מתוק. אני לא זוכר שנים שנתניהו הוציא את המילים 'אני מתנצל'".
רשף, שלא קיבל את הפרשנות של סגל, טען: "אבל למה הלכת למהות? אני אומר לך הכי פשוט: זה מבהיל כי זה מטיל ספק לגבי שיקול הדעת של ראש הממשלה. אתה מתייחס לזה כאל אירוע שולי?".
סגל, שנראה מופתע, השיב: "אתה צריך לחזור להלך הרוח בסביבתו. אלא ששכנעו את נתניהו לצייץ היו בהלך רוח אחר, הם ראו באולפנים את הביקורת..."
על פי ורטהיים, סגל הביע את מורת רוחו על סגנון השיח בתום השידור, וביקש לחדול מלהגיע לאולפן של רשף. מה שאכן קרה.
היום, בסשן שאלות ותשובות שקיים סגל עם עוקביו באינסטגרם, הפרשן הגיב לראשונה לנושא וענה לשאלת היעדרותו מהפאנל של רשף: "חילוקי דעות מקצועיים, שום דבר לכתוב עליו הביתה", סיכם הפרשן הפוליטי המפורסם.

מתוך חשבון האינסטגרם של עמית סגל amitsegalnews@
למרות ההסבר הלאקוני של סגל, יש לציין כי היחסים בין המגיש לפרשן היו מתוחים גם טרם פרשת הציוץ של נתניהו. כחודשיים לפני המקרה, סגל אף "הושתק" ע"י רשף שאמר לו "עזוב, זה לא קשור לענייננו" בזמן שהפרשן דיבר כנגד מודעה של "אחים לנשק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה