ויראלי

שלמה ארצי וגרושתו תחת החופה: ערב משפחתי מרגש ומשמעותי במיוחד

שלמה ארצי יעמוד תחת החופה עם גרושתו מילכה לחתונת בנם יונתן עם רוני שטקלר, שחקנית מבטיחה. האירוע יחגוג את האיחוד המשמח ויתקיים לאחר שנים רבות של זוגיות ועשייה מוזיקלית משותפת
מערכת ice | 
שלמה ארצי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
ביום שישי הקרוב, יעמוד שלמה ארצי תחת החופה לצד גרושתו מילכה, ויחתן את בנם הצעיר, יונתן ארצי, עם זוגתו רוני שטקלר. האירוע המשמח יתרחש לאחר שנים רבות של זוגיות בין יונתן, בן ה-34, לשטקלר, שחקנית מבטיחה בתחילת דרכה. יונתן, כמו אביו ואחיו הגדול בן ארצי, הוא זמר ויוצר. הוא מופיע בשנים האחרונות יחד עם שני אחיו, שירי ובן, במופע מוזיקלי משותף. בשנה האחרונה הוציא יונתן מספר סינגלים פרי עטו, והאירוע הקרוב הוא תחנה חשובה במסלול חייו.
 
רוני שטקלר, שחקנית צעירה ומוכשרת, שיתפה לאחרונה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה על התרגשותה מהחתונה הקרובה. היא כתבה על אהבתו של יונתן למוזיקה, ציינה איך הגיטרה מרגיעה אותו גם כאשר אינו מנגן בה, והוסיפה את התשוקה וההתרגשות שלהם מהאירוע הקרוב.

 
שלמה ארצי, אב לשלושה מנישואיו למילכה, כולל את שירי ארצי (52), תסריטאית הנשואה לשחקן יפתח קליין, ואת בן ארצי (47), שהיה נשוי לשחקנית אנדריאה שוורץ. שלמה ארצי ובן ארצי, אחיו של יונתן, הם שניהם זמרים מצליחים. שלמה ארצי מנהל מערכת יחסים עם מיכל חלד, עימה הקים את עמותת "צימאון", הפועלת לצמצום פערים חברתיים ולתמיכה בדור הצעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה