תרבות ופנאי

הכישרון עובר בגנים: בנו של שלמה ארצי השיק שיר חדש לצד אביו

שלמה ארצי הפתיע את הקהל שהגיע לצפות בו בהופעה באמפי שוני, כאשר הזמין לבמה את בנו הצעיר, יונתן ארצי, שביצע שיר חדש שהוציא לאחרונה, מתוך אלבום בכורה. "אני שולח חלק מהנפש שלי כמו מכתב בבקבוק, ומקווה שהמכתב הזה יפגוש את מי שירצה לקרוא בו", שיתף יונתן
רוני שיינר |  1
שלמה ארצי ויונתן ארצי (צילום סיגל וצלר)
יונתן ארצי (35) בנו הצעיר של שלמה ארצי, קיבל בסוף השבוע האחרון במה שאמנים צעירים בתחילת דרכם רק יכולים לחלום עליה: ארצי הצעיר התארח באמפי שוני במסגרת הופעה של אביו, וביצע בפני הקהל הרב ששהה במקום את שירו החדש, "גיבורים", מתוך אלבום בכורה עליו הוא עובד בחמש השנים האחרונות.  
 
יונתן ארצי משיק את השיר "גיבורים" (יח"צ) 
יונתן, האח הצעיר של הזמר והמוזיקאי בן ארצי והתסריטאית שירי ארצי, כתב את השיר החדש על התקופה האחרונה, מאז שבת השחורה של ה-7 באוקטובר והמלחמה שפרצה בעקבותיה. "זה שיר שנכתב מתוך הזמן הזה ועליו", שיתף יונתן. "אדם פוגש כאב ומגלה שהוא יכול לו, וכך מבלי שהוא בוחר הוא הופך לגיבור בתוך סיפור חייו. תמיד נדמה לי שבמבט קרוב, גם אצל האנשים עם עוצמות הנפש הגדולות ביותר, אפשר לזהות ילד או ילדה שלא בחרו בכל זה, ורק רוצים לחזור להרגיש שהכל פחות רועד". 
יונתן המשיך ושיתף: "הייתי רוצה לפגוש מגע קרוב ואמיתי בעזרת השיר הזה והשירים שיבואו אחריו. הייתי רוצה לשיר את השירים שלי לאנשים, ולפגוש עיניים מבינות. הייתי רוצה להחליף את הפחד בהתרגשות וברצון לשתף. הייתי רוצה לצאת מהחדר שלי אל העולם, כדי להרגיש ביטחון להזמין את העולם אל תוך החדר. אני שולח חלק מהנפש שלי כמו מכתב בבקבוק, ומקווה שהמכתב הזה יפגוש את מי שירצה לקרוא בו". 
בנוסף לביצוע שירו החדש, ביצע יונתן מספר להיטים גדולים ומוכרים של של אביו כשנכח לצדו על הבמה, כשהוא מלווה עצמו בגיטרה, ומוקף בנגנים של ארצי.
יונתן שיתף רגע אינטימי של שניהם מהחזרה שלפני ההופעה, כשהאמפי עוד היה ריק מאנשים, וכתב: "אבא שלי האהוב הזמין אותי להתארח בהופעה שלו בשוני. זיכרון שילך איתי. רגע של אהבה מהבלאנס". 
 
רגע של אהבה. שלמה ויונתן ארצי, אב ובן (אינסטגרם)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלושת הילדים של שלמה אכן מאוד מוכשרים
    מקורב למשפחה 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן בן מנגן על כל כלי אפשרי ובנו הבכור כבר שר ומנגן בעצמו, עוד תשמעו גם עליו
    סגור