תרבות ופנאי

שלמה ארצי מתרגש: זה המפורסם שעלה לבמה וביצע את שירו

במהלך הופעתו בהיכל התרבות, אירח שלמה ארצי את העיתונאי רוני קובן. קובן, שהתרגש מן המעמד, ערך מחווה לכבוד ארצי וביצע את השיר "הבית שלך". רגע מרגש נוסף כלל את סיפורו של ארצי על ההורים שהצילו את בתם מכפר עזה ב-7 באוקטובר
מערכת ice | 
שלמה ארצי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
שלמה ארצי רגיל להפתיע את מעריציו במגוון דרכים שונות בהופעות הענק שהוא מבצע. בהופעה האחרונה שערך בהיכל התרבות, הבחין הזמר המפורסם ברוני קובן, עיתונאי ומגיש תוכנית הדגל של כאן 11 הנקראת "פגישה".
רוני קובן הוזמן לבמה של הזמר המפורסם והשניים ביצעו את השיר "הבית שלך" שאותו הלחין וכתב שלמה ארצי.  קובן, שהתחבר מאוד לשירו של ארצי, דקלם מספר שורות מתוך השיר היפה "הבית שלך".
 
"היית מחסיר פעימה של הדופק וחוזר מהחול עם צדף חם ואומר שראית לים את האופק ובחדר בוכה כי ראית - את בדידותך", כך ציין קובן בהופעתו של שלמה ארצי בהיכל התרבות. ארצי התרגש מהמחווה המיוחדת שביצע רוני קובן עבורו וחיבק אותו. 
בהמשך ההופעה, ארצי חשף בפני הנוכחים על בני הזוג שהצילו את בתם מפני איומי החמאס באירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי העוטף. ארצי, שהבחין בבני הזוג שנכחו בקהל, עצר לפתע את הופעתו וסיפר לקהל כיצד נפגשו אלו באלו בנסיבות המלחמה. 
"וואי אני לא יכול לספר את הסיפור, זה סיפור מטורף. הם הצילו את הילדה שלהם בכפר עזה". ארצי המשיך בסיפורו לקהל וציין כי הגיע לבקר את בתם של בני הזוג אשר הייתה מאושפזת בבית החולים ובכך ריגש את כל הנוכחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה