רכילות עסקית

בנק הפועלים מפנק את הלקוחות: אירוע ענק בהשתתפות שלמה ארצי

בנק הפועלים אירח 2,500 לקוחות עסקיים של הבנק, בערב ענק בסיומו נהנו הלקוחות ממופע של הזמר שלמה ארצי. מנכ"ל הבנק החדש, ידין ענתבי: "חשוב לציין את החשיבות של איתנות המשק והפעילות העסקית לחוסנה של מדינת ישראל"
מערכת ice |  3
בנק הפועלים, שלמה ארצי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים, ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים הנכנס ואיתמר פורמן, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה העסקית בבנק, אירחו את בכירי הקהילה העסקית של ישראל באירוע לרגל השנה העברית החדשה, שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב.
האירוע, שעמד בסימן "נוף ילדות" והתקיים תוך חיבור לרוח התקופה, נערך בנוכחות למעלה מ-2,500 איש מלקוחות החטיבה העסקית של בנק הפועלים ובני/ות זוגם, ונפתח במילות תודה של הנהלת הבנק ואחריה  מופע של הזמר שלמה ארצי.
הערב נפתח במופע של להקת ילדים ששרה מחרוזת שירים ישראלים נוסטלגיים. לאחר מכן, שלמה ארצי עלה לבמה והופיע עם להקתו. במהלך המופע, ארצי הקדיש שיר לזכרו של סרן יפתח יעבץ ז"ל, קצין עוצבת הקומנדו ביחידת מגלן שנהרג בקרב ב-7.10 בן 23 היה במותו, משפחתו כיבדה את החטיבה בנוכחותה ושיר מרגש נוסף שהוקדש לדניאלה גלבוע, בתה של אורלי גלבוע עובדת החטיבה העסקית בבנק הפועלים, שנחטפה מבסיס נחל עוז ונמצאת כבר למעלה מ-344 ימים בשבי חמאס בעזה. 
י​דין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים הנכנס, דיבר באירוע: "חשוב לציין את החשיבות של איתנות המשק והפעילות העסקית לחוסנה של מדינת ישראל. אני מאחל לחזרתם במהרה של החטופים לביתם ולשלומם של חיילי צבא ההגנה לישראל".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העוגה רק לחזקים
    עודד 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה בנק בזוי, במקום לשמח את הלקוחות שמצבם קשה בהטבות והופעות עושים פעולות להגדיל את הקופה, אתם לא בנק פועלים אתם בנק לעשירים
    סגור
  • צדק
    חגי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי הכסף מגיע בסופו של דבר מכלל הלקוחות?
    סגור
  • 1.
    ומה עם פשוטי העם
    דבורה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתי תשקיעו בנו,אנשי הבנקאות הפרטית והכללית? למה רקרק לבעלי ההון?
    סגור