תרבות ופנאי

הכוכב המפורסם חשף בכאב: "הייתי על קוקאין בזמן הלידה"

השחקן ההוליוודי המפורסם אריק רוברטס, שהוא גם אחיה של הענקית ג'וליה רוברטס, עומד בעינה של סערה גדולה לאחר חשיפתה של בתו על שנותיה הראשונות, בה אביה עדיין לא ידע כיצד להתמודד עם ההצלחה הגדולה
מערכת ice | 
שחקן קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ג'וליה רוברטס התרגלה לאורך השנים להיות הבת המפורסמת והמתוקשרת ביותר מבין האחים, על אף שאחותה ליסה היא שחקנית, כמו גם אחיה אריק. אך מי שעומד בעין הסערה התקשורתית בימים אלו הוא דווקא אריק, וזאת לאחר שבתו חשפה פרטים קשים על תפקודו כאבא בשנותיה הראשונות, בזמן שהוא עלה להיות כוכב הוליוודי.
אריק רוברט בן ה-68 ביצע מספר תפקידים מרכזיים בסרטים וסדרות שהפכו ללהיטים, כמו הסרט "רכבת אל החופש", שהביא את רוברט להיות מועמד לפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר ופרס גלובוס הזהב. בנוסף, ביצע רוברטס תפקיד לא מרכזי אך כזה שהתפרש על גבי מספר עונות, בסדרה המצליחה "חליפות" (Suits), בה הוא שיחק איש עסקים נכלולי שישב בכלא.
באתר ניו יורק פוסט פורסם לאחרונה כי בספר הזכרונות שכתב אריק רוברטס, הוא שבר שתיקה וסיפר לעולם כיצד התנהג בימיו הראשונים כאבא. הוא לא ניסה לייפות את הדברים וביקר את עצמו בחריפות. 
"ההשלכה הגרועה ביותר של ההתמכרות שלי לסמים, הייתה לאבד את אמה", כתב רוברטס כאשר שחזר את השבר הגדול באותה תקופה. "הייתי מסטול מקוקאין ברמה בלתי אפשרית בזמן הלידה, מה שמסביר הכל", הוסיף.
רוברטס התפכח מהתמכרותו לקוקאין כארבע שנים לאחר לידתה של בתו הבכורה אמה, בשנת 1995. "כשאתה אחרי זה, אתה לא צריך להיענש יותר", אמר רוברטס. את גמילתו הוא ביצע לאחר שבית המשפט הורה עליו לעבור 18 חודשי גמילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה