טלוויזיה

ג'וליה רוברטס מגיבה למותו של האקס: "זה שובר לב"

"מוות מפתיע של מישהו צעיר כל כך": בריאיון לתוכנית הטלוויזיה "Entertainment Tonight", השחקנית ההוליוודית ג'וליה רוברטס הביעה את כאבה על מותו הטראגי של בן זוגה לשעבר מת'יו פרי

מערכת ice | 
גוליה רוברטס (צילום מתוך אינסטגרם)
השחקנית האמריקאית ג'וליה רוברטס, הגיבה אתמול (שני) למותו של בן זוגה לשעבר השחקן מת'יו פרי אשר נמצא ללא רוח חיים בביתו שבלוס אנג'לס בחודש אוקטובר האחרון ואמרה בין היתר: "מוות מפתיע של מישהו צעיר כל כך, זה שובר לב".
כאמור, בריאיון לתוכנית הטלוויזיה "Entertainment Tonight", התייחסה השחקנית האמריקאית על בן זוגה לשעבר מת'יו פרי, שנפטר בחודש אוקטובר האחרון ואמרה: "מוות מפתיע של מישהו צעיר כל כך, זה שובר לב. אני חושבת שזה עוזר לנו להעריך את מה שיש לנו ולהמשיך הלאה בצורה הכי חיובית שאפשר".
כידוע, השחקן מת'יו פרי כתב ספר ביוגרפיה אשר חושף, בין היתר, פרטים מעניינים על חיי הזוגיות שלו במהלך השנים האחרונות. בין הרומנים המפורסמים שציין פרי בספרו, עלה שמה של השחקנית המצליחה ג'וליה רוברטס וכך נכתב: "לצאת עם ג'וליה רוברטס היה יותר מדי עבורי. הייתי בטוח כל הזמן שהיא עומדת להיפרד ממני. ולמה שהיא לא תעשה את זה? לא הייתי מספיק עבורה, לא הייתי מסוגל להיות כזה. הייתי שבור, עקום, לא היה ניתן לאהוב אותי".
כזכור, בחודש אוקטובר האחרון, כוכב הסדרה "חברים" מת'יו פרי נמצא ללא רוח חיים בביתו שבלוס אנג'לס. חבריו לסדרה המיתולוגית "חברים", הביעו את כאבם על מותו הטראגי ומסרו הודעה משותפת לתקשורת: "כולנו הרוסים כל כך מאובדנו של מתיו. אנחנו יותר מסתם חברים לקאסט. אנחנו משפחה. יש כל כך הרבה מה לומר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה