מינויים

פבריסיו שיינסון מונה לתפקיד מנהל תקשורת שיווקית בקבוצת ח.י.

פבריסיו שיינסון מונה לתפקיד מנהל תקשורת שיווקית ברשת BestMobile וביג דיל מבית קבוצת ח.י. במסגרת תפקידו ינהל את מערך התקשורת השיווקית של החברה, נראות ומסרים בכל נקודת מגע של הלקוח עם החברה
מערכת ice | 
פבריסיו שיינסון (צילום יחצ)
פבריסיו שיינסון מונה לתפקיד מנהל תקשורת שיווקית ברשת בסט מובייל וביג דיל מבית קבוצת ח.י. במסגרתה תפקידו, ינהל  שיינסון את מערך התקשורת השיווקית של החברה.
עם היכנסו לתפקיד שיינסון יהיה אחראי על מערך התקשורת השיווקית, בכפוף למנכ"ל החברה, גיא ראובן. במסגרת התפקיד, שיינסון ינהל את מערך הפרסום והשיווק הדיגיטלי,  נראות  ומסרים בכל נקודת מגע של הלקוח עם החברה.

שיינסון הינו בעל ניסיון רב בתחום השיווק, האסטרטגיה והדיגיטל בתחום האלקטרוניקה.  בתפקידו האחרון כיהן כמנהל  השיווק של רונלייט. במקביל לתפקיד ברונלייט  הקים סטארט-אפ חברתי המציע קונספט חדשני ומהפכני של לימוד שפות.
 
"אני שמח ונרגש להצטרף  לקבוצת ח.י ובמיוחד למשפחת הקמעונאות ח.י.", אמר המנהל הנכנס והוסיף: "הקבוצה שמה דגש להביא לכל הלקוחות שלנו בשורות שלא נראו עד היום בשוק, החל מטכנולוגיות, מוצרים, חוויה ועד מחירים שטרם נראה בשוק". 
לדבריו: "אני מאמין שבראש ובראשונה יש לשים בקדמת הבמה את הלקוח, לחשוב כל הזמן מה הוא צריך ומה אנחנו יכולים לפתור לו ובכך להביא את המוצרים הנכונים עבור קהל הלקוחות שלנו  במחירים טובים, עם דגש על שירות ובית טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה