דעות

במלחמה כמו במלחמה - למוטט עכשיו את שלטון החמאס!

האלוף (במיל') עוזי דיין יו"ר מבטחי - פורום מפקדים לאומי ולשעבר סגן הרמטכ"ל בטור מיוחד ל-ice מדייק את מטרת העל שצריכה לדעתו להנחות את צה"ל במערכה מול עזה והופך את החמאס ליעד קטלני מוצהר: "מטרת המלחמה - למוטט עכשיו את שלטון החמאס בעזה ולהשיב את ההרתעה הישראלית"
אלוף במיל' עוזי דיין |  3
עוזי דיין (צילום איקי מימון)
בעקבות המלחמה אלוף (מיל') עוזי דיין יו"ר מבטחי - פורום מפקדים לאומי ולשעבר סגן הרמטכ"ל בטור מיוחד ל-ice בו הוא מדייק את מטרת העל שצריכה לדעתו להנחות את צה"ל במערכה מול עזה והופך את החמאס ליעד קטלני מוצהר ואומר בין השאר: "מטרת המלחמה - למוטט עכשיו את שלטון החמאס בעזה ולהשיב את ההרתעה הישראלית".
במקביל לטיהור השטח ממחבלים, יש להמשיך ולהעניש את עזה קשות - צבאית וכלכלית, להעביר בהקדם את המלחמה גם קרקעית לשטח רצועת עזה ולהכין את התשתית לשחרור החטופים.
חשוב להדגיש לבודקי גבולותינו כי הרחבת הלחימה לזירות אחרות ובפרט בצפון תענה בכל הכוח. התלכדות חברתית ופוליטית היא צו השעה. על ההתנדבות הנהדרת של החברה הישראלית יש להוסיף ולסיים מיידית את המהלך לכינון ממשלת חירום לאומית.
על צה"ל להשלים מיידית את הצטיידות היחידות הלוחמות ועל המדינה לטפל במתן נשק לכיתות הכוננות וחידוש ההגמ"ר (ההגנה המרחבית) בדרך למשמר לאומי. טיפול מיוחד נדרש לשיקום ההתיישבות שנפגעה אנושות ומימוש ריבונותנו בבקעת הירדן.
הכותב: אלוף ( מיל' ) עוזי דיין, יו"ר מבטחי- פורום מפקדים לאומי , לשעבר סגן הרמטכ"ל
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא צודק (ל"ת)
    אזרח 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תמוטטו לי בבקשה גם את הוואטסאפ. (ל"ת)
    עמית 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דברי הקשקשן רברבן עוזי דיין
    מחמוד עבאס 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די עם העיוולת הנשמעת מאדם זה .כל דבריו אינם תעמולת בחירות הנעשת במאוחר לבחירות לכנסת .זאת ועוד ולאחר שלא נבחר בפריימריז ולא מונה לשר ,הוא מנסה לקדם בחירתו לשר הבטחון במקומו של גלנט! מעשה שאינו ראוי אלא לגינוי בשל תקיעת סכין בגבו של חברו למפלגה רק שיקבל מינוי!! די עם ההזיות ! די עם התעמולה השקרית של אדם זה שיודע למכור עצמו אבל לא לציבור בוחריו!! מעשה זה של אדם זה ראוי לגינוי חריף ולסילוקו מהליכוד !אדם ללא גבולות בתאוות השררה.!! מינעו ממנו כל מינוי!!
    סגור