דעות
מותגים משתנים בקצב מסחרר: המתנה לקמפיין מושלם - טעות
גדעון עמיחי ירצה ביום ד' בפסטיבל PIAF בפראג: "פייסבוק ואמזון האמינו שאפשר לשנות את העולם. לא פחות! חתיכת שאיפה. וכך בדיוק בפרסום"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.רואים שלא המתנת לקמפיין מושלם עם טורנדו... (ל"ת)יונתן 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תודה (ל"ת)גילי 05/2011/11הגב לתגובה זו0 0סגור