תרבות ופנאי

פנינה רוזנבלום ונס וסטילה חוגגים: זה הפרויקט הבא שלהם

הצילומים של העונה החדשה של "הכוכב הבא" כבר החלו. על פי הפרטים, צמד הראפרים ופנינה רוזנבלום צפויים להתארח באחת התוכניות העונה ולשבת בשולחן השופטים שיבחר את הנציג לאירוויזיון 2025 | כל הפרטים
מערכת ice | 
נס וסטילה (צילום ניר אמיתי)
צמד הראפרים נס וסטילה, אשר לא הפסיקו לנפק להיטים בתקופה האחרונה חוגגים הישג חדש. במסגרת הצילומים של העונה החדש של התוכנית "הכוכב הבא" ותהליכי בחירת נציג ישראל לאירוויזיון 2025, נודע שהשניים עומדים להתארח באחת התוכניות ולשבת בשולחן השופטים.
העונה החדשה של "הכוכב הבא" נפתחת לאחר שהזוכה של העונה הקודמת עדן גולן ייצגה את ישראל באירוויזיון שהתקיים במאלמו שבשוודיה עם השיר "Hurricane" וסיימה במקום החמישי. השנה, התחרות צפויה להתקיים בעיר בזל לאחר שהזמר השוויצרי נמו זכה בתחרות במאלמו עם השיר "The Code".
השניים ישבו בשולחן השופטים לצד איתי לוי, אסף אמדורסקי, קרן פלס, עדן חסון, רן דנקר ושירי מימון ומלבד זאת יעשו ביצוע לייב לאחד הלהיטים ששחררו במהלך השנה האחרונה. עוד כוכבת שעלתה לגדולה במהלך המלחמה וצפויה להגיע לשולחן השופטים של הכוכב הבא היא לא אחרת מאשת העסקים והזמרת פנינה רוזנבלום. 
רוזנבלום, חידשה את הקריירה המוזיקלית שלה שהחלה אי שם בסוף שנות ה-90 עם השיר הבלתי נשכח "תמיד אישה" ובשנה האחרונה הוציאה שורה של להיטים בהם: "איראן דונט שוט", "איפה הייתם בשביעי לעשירי" ו-"יא נסראללה" השיר החדש שלה ששוחרר רק לפני כשבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה