תרבות ופנאי

עדן גולן מפתיעה: לא תאמינו איפה תופיע עם השיר שנפסל באירוויזיון

עדן גולן, שרשמה הופעה מכובדת מאוד באירוויזיון, מפתיעה בענק אחרי שנודע כי היא תופיע ב-7 באוקטובר באו"ם עם השיר "הגשם של נובמבר", שנפסל על ידי איגוד השידור האירופי
מערכת ice |  1
עדן גולן בגמר האירוויזיון 2024 (צילום מסך כאן 11)
עדן גולן, זוכת "הכוכב הבא" בקשת 12 שייצגה את ישראל באירוויזיון והביאה המון כבוד למדינה אחרי שסיימה במקום החמישי והמכובד, תופיע בטקס המרכזי של מדינת ישראל ומשרד החוץ באו"ם ב-7 באוקטובר.
אבל מה שבאמת מעניין בדיווח היום (חמישי) של YNET, הוא שעדן גולן תופיע באו"ם, ב-7 באוקטובר, עם השיר "הגשם של אוקטובר", שנפסל על ידי תאגיד השידור האירופי באירוויזיון, ובמקומו כמובן היא שרה את השיר "הוריקן".
כזכור, רק לפני שבוע נודע כי הזמרת האהובה מתכוננת לאתגרים החדשים בחייה: עבודה על קריירה בינלאומית ובמקביל גיוס לצה"ל. בדיוק כמו נועה קירל, גם עדן גולן תתגייס לצה"ל, והתייצבה ממש היום לצו ראשון.
היא עוד מעט בת 21, ובזמן שרוב בני גילה הישראלים כבר חוגגים את השחרור היא מתייצבת רק עכשיו בבקו"ם. גולן הסבירה בראיון למגזין "לאישה" כי שנה הראשונה כתושבת חוזרת הצבא לא פנה אליה, ובשנה השנייה שקיבלה זימון כבר הייתה עסוקה בהכנות לאירוויזיון ולכן דחתה את הגיוס לשנה זו.
"אני חושבת שחשוב מאוד לתת את השירות שלך למדינה, בייחוד במציאות שבה אנחנו נמצאים. גם אם זה אומר שאהיה יותר מוכרת ויותר מבוגרת מהבנות האחרות. אני מקווה מאוד לשרת כזמרת ולשיר לחיילים בבסיסים. לבקר את החיילים ששומרים עלינו ולעשות להם קצת טוב - יש לי צמרמורת רק מלחשוב על זה", שיתפה עדן בראיון.
על הטירונות אמרה עדן גולן: "אני מקווה שבגלל שאני בכל זאת אדם קצת מוכר, ילכו לקראתי ויאפשרו לי להתקלח באופן פרטי. לגבי היתר, אצטרך להסתדר. אני מקווה שהבנות האחרות יבינו שאני לא שונה מהן, ושיהיה לנו כיף ונתחבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנציגה הטובה ביותר של ישראל
    יניב 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוב להיות מעל כל בימה ולהשמיע לעולם גם מה שהם לא רוצים לשמוע.
    סגור