תרבות ופנאי

עדן גולן מתגייסת לצה"ל: זה המסלול בו תשרת

אחרי הישג מרשים על בימת האירוויזיון עדן גולן מתכוננת לאתגר הבא בחייה - גיוס לצה"ל וטירונות כמו כל החיילים: "חשוב מאוד לתת את השירות שלך למדינה"
מערכת ice |  1
עדן גולן (צילום רונן פדידה, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
עדן גולן ייצגה את ישראל והשיגה את המקום החמישי והמכובד על בימת האירוויזיון בתקופה שבה מאוד פופולרי לשנוא יהודים
כעת היא מתכוננת לאתגרים החדשים בחייה: עבודה על קריירה בינלאומית ובמקביל גיוס לצה"ל. בדיוק כמו נועה קירל, גם עדן גולן אמורה להתגייס לצה"ל ולשרת כזמרת בלהקה צבאית.
בראיון ל"לאשה" משתפת גולן עוד פרטים על הגיוס הצפוי לה בשבוע הבא. היא עוד מעט בת 21, ובזמן שרוב בני גילה הישראלים כבר חוגגים את השחרור היא תתייצב ב־19 בספטמבר לצו ראשון בבקו"ם. בראיון למגזין הסבירה גולן כי בשנה הראשונה כתושבת חוזרת הצבא לא פנה אליה, ובשנה השנייה שקיבלה זימון כבר היתה עסוקה בהכנות לאירוויזיון ולכן דחתה את הגיוס לשנה זו.
"אני חושבת שחשוב מאוד לתת את השירות שלך למדינה, בייחוד במציאות שבה אנחנו נמצאים. גם אם זה אומר שאהיה יותר מוכרת ויותר מבוגרת מהבנות האחרות. אני מקווה מאוד לשרת כזמרת ולשיר לחיילים בבסיסים. לבקר את החיילים ששומרים עלינו ולעשות להם קצת טוב - יש לי צמרמורת רק מלחשוב על זה", שיתפה עדן בראיון.
על הטירונות אמרה עדן גולן: "אני מקווה שבגלל שאני בכל זאת אדם קצת מוכר, ילכו לקראתי ויאפשרו לי להתקלח באופן פרטי. לגבי היתר, אצטרך להסתדר. אני מקווה שהבנות האחרות יבינו שאני לא שונה מהן, ושיהיה לנו כיף ונתחבר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערכית ומרשימה
    אביעד 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד ובהצלחה בגיוס. זה לא מובן מאליו במיוחד שהיא בתקופת הזנק בקריירה בינלאומית בוודאי בתקופה קשה זו זה רק יפגע בה .
    סגור