עסקי ספורט

הפועל תל אביב בסערה: הורחק מהמשחק בשל חולצה עם כיתוב "פ** בן גביר"

אוהד הפועל תל אביב הורחק מארנה בירושלים בשל חולצה עם הכיתוב “פאק בן גביר”. המשטרה טוענת לפרובוקציה, בעוד האוהדים רואים בהשתקה פוליטית
מערכת ice | 
איתמר בן גביר והפועל תל אביב (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, יונתן זינדל)
אירוע חריג התרחש אמש (ראשון) בארנה בירושלים, במהלך משחק בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב, כאשר הוצא מהאולם על ידי המשטרה. לפי הדיווחים, האוהב הורחק בגלל חולצה שלבש, שעליה נכתב "פאק בן גביר". המשטרה טענה כי מדובר בפרובוקציה, אך אוהדי הפועל תל אביב טענו מנגד שמדובר בניסיון להשתקה פוליטית, כיוון שהחולצה הביעה התנגדות לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.
בעקבות התערבותו של חבר הוועד המנהל של הפועל אוסישקין תל אביב, הוחזר האוהד ליציע כשהוא לובש את אותה החולצה. עופר ינאי, הבעלים של הפועל תל אביב, התייחס למקרה וציין ברשת איקס: "הוא הוחזר עם אותה חולצה... בואו נתמקד במחק, ולא בתנועות מגונות לשוטרים".
 
התקרית גררה תגובות חריפות מצד גורמים שונים. מתנועת "התעוררות" נמסר כי מדובר באכיפה פוליטית שמטרתה לדכא התנגדות לשלטון, ולא באכיפת סדר ציבורי. גיא הראל, לשעבר מנכ"ל הפועל ירושלים צייץ: "אם באמת מדובר בחולצה, זה סיפור מופרך לחלוטין. הקו האדום נחצה מזמן".
מטה המאבק "חופשי בארצנו" גינה בחריפות את התנהלות המשטרה, וטען כי מדובר בפגיעה בחופש הביטוי. הארגון דרש לחקור את המקרה, וקרא למפכ"ל להבהיר כי תפקיד המשטרה הוא לשמור על הסדר ולא לשמש ככלי לצנזורה פולטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה