עסקי ספורט

ישראל נגד איטליה: מתיחות ביטחונית ואבטחה כבדה לקראת המשחק

נבחרת ישראל תשחק נגד נבחרת איטליה באודינה במחזור ה-4 של ליגת האומות, כשהחששות הביטחוניים גוברים. ראש העירייה מדגיש את רמת האבטחה הגבוהה והכנות לצעדה פרו-פלסטינית המתוכננת לפני המשחק
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
נבחרת ישראל תתמודד מחר (שני) נגד נבחרת איטליה באצטדיון “בלו אנרג’י” במסגרת המחזור ה-4 של ליגת האומות. זהו המשחק הראשון של נבחרת איטליה בעיר אודינה אחרי חמש וחצי שנים, אז ניצחו האיטלקים את פינלנד 0:2. עם זאת, הפעם האווירה בעיר שונה לחלוטין.
ראש עיריית אודינה, אלברטו דה טוני, הביע חששות רבים לקראת המשחק, במיוחד לאור המצב הביטחוני המתוח מאז ה-7 באוקטובר. במהלך היום, שעות לפני המשחק (שעה 17:00 שעון מקומי), תצא צעדה פרו-פלסטינית מרכזית בעיר, מה שמעלה את רמת המתיחות סביב האירוע. עד כה, נמכרו כ-11 אלף כרטיסים, כמחצית מכושר הקיבולת של האצטדיון.
כדי להבטיח את שלומם של השחקנים והאוהדים הישראלים, תוצב אבטחה כבדה במקום. כוחות אבטחה ישראלים ומקומיים יאבטחו את האירוע, עם בידוק קפדני בכניסות לאצטדיון ובדרכים המובילות אליו. דה טוני ציין כי כוחות האבטחה שהוקצו למשחק הם מעבר למה שהעיר חוותה בעבר, והדגיש את החשיבות של מעקב צמוד אחרי כל פרט שיקרה במהלך האירוע.
למרות החשש, הוא התרצה לאשר את קיום המשחק לאחר שהובטח לו כי לאחריו יתקיים אירוע יוקרתי בהשתתפות בכירים מעולם הספורט האיטלקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה