בארץ

איתי לוי בהישג אדיר: זו ההופעה המרגשת שנבחר לבצע

אחד הזמרים המבוקשים והמצליחים בישראל, איתי לוי נבחר על ידי הוועדה האחראית על הטקסים הממלכתיים להופיע בטקס הממלכתי לזכר נרצחי ונופלי ה-7 באוקטובר שייערך בתאריך ה-27.10
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום רן יחזקאל)
וועדת הטקסים הממלכתיים בחרה בזמר איתי לוי להופיע בטקס הממלכתי שייערך בהר הרצל ב-7 באוקטובר. לוי, שופט תוכנית “הכוכב הבא”, שהגיע להישגים בתקופה האחרונה עם להיטים מוכרים כמו גם מסע הופעות בארה"ב, ייקח חלק בטקס הצפוי להתקיים ב-27.10. ההפקה פעלה ליצירת קשרים עם סוכנו וסוכם שלוי ייקח חלק בטקס הממלכתי.
כזכור, הממשלה אישרה היום (ראשון) קיום יום אבל לאומי שיתקיים ב-27 באוקטובר, בסמוך לתאריך העברי שבו התרחש מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. במהלך יום האבל. בשונה מהדיווחים, ממערך הטקס הודיעו כי לא המליצו לסגור בתי עינוגים במהלך היום.
יום האבל הלאומי יחל בשעה 06:00 ביום כה' בתשרי התשפ"ה, 27.10.2024. הורדת דגלי המדינה לחצי התורן תתקיים בשעה המסמלת את תחילת הטבח (06:29) בשני מקומות בו-זמנית. האחד - ברחבת היכל הזיכרון לחללי כוחות הביטחון, והשני - באנדרטה לחללי פעולות האיבה בהר הרצל. הדגלים יישארו במקומם עד שקיעת החמה ביום כ"ה בתשרי התשפ"ה (27.10.2024).
ביום האבל הלאומי יתבצעו שני טקסי אזכרה ממלכתיים בהר הרצל. הראשון הוא טקס לזכר חללי כוחות הביטחון שנפלו במתקפה, והטקס השני יוקדש לאזרחים שנרצחו במתקפת הטרור ובמלחמת חרבות ברזל.
טקסים אלה נועדו להנציח את זכר הנופלים ולהביע סולידריות עם המשפחות השכולות. האירועים יהיו חלק מאקט של אבל ומורשת לאומית, שיבטא את הכאב של המדינה ואת ההתחייבות להמשיך ולזכור את הנופלים. כל זאת, במטרה לאחד את הציבור סביב הזיכרון והכבוד למי ששילמו את המחיר הגבוה במאבק להגן על הבית.
עתה, כאמור, ניתן לחשוף כי איתי לוי יהיה אחד האומנים שיופיעו במהלך הטקס, במה שמסמן עוד הישג לאומי עבור הזמר המבוקש בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה