מינויים

מביטוח ישיר לברק פיננסים: הכירו את הבכיר החדש בהנהלת הקבוצה

קבוצת ברק פיננסים, אחת מקבוצות ההשקעה הבולטות בישראל אשר מנהלת קרנות השקעה בנדל"ן וביטוח הכריזה על מינוי של בכיר בהנהלת הקבוצה.  נועם בן אור מונה לתפקיד סמנכ"ל מטה בקבוצת ברק פיננסים
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
קבוצת ברק פיננסים, אחת מקבוצות ההשקעה הבולטות בישראל, ומנהלת קרנות השקעה בתחומי הביטוח והנדל"ן, הודיעה היום (שני), על מינויו של נועם בן אור לתפקיד סמנכ"ל מטה בקבוצה.
בן אור, בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, מביא עמו ניסיון רב בתפקידי ניהול בכירים בתחום הפיננסים והביטוח. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל ומנהל אגף מטה ותכנון באיילון חברה לביטוח.
לפני כן, הוא כיהן בתפקידים בכירים בחברות "ביטוח ישיר" ו"שלמה חברה לביטוח". במהלך תפקידיו האחרונים בן אור, הוביל מספר מהלכים בולטים ביניהם בניית תוכניות עבודה ויישום האסטרטגיה העסקית, יישום מערכות מידע ניהולי ויישום תהליכי מדידה ובקרה לפעילות העסקית השוטפת. כניסתו של בן אור לקבוצת ברק פיננסים ומינויו לסמנכ"ל מטה הם חלק ממהלך רחב של החברה, שהגדילה משמעותית את היקפי הפעילות שלה בשנתיים האחרונות.

נועם בן אור, קרדיט: רמי זרנגר
יוסי ברק, מנכ"ל קבוצת ברק פיננסים אמר על המינוי: "אנו שמחים לצרף את נועם לשורותינו. ניסיונו העשיר וכישוריו המקצועיים יהוו חלק משמעותי באסטרטגיית הקבוצה עם כניסתה לאפיקי פעילות חדשים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה