קריירה ולימודים

קבוצת ברק פיננסים מגייסת: "הסוכנים המצטיינים יהיו חלק מיחידה חדשה"

הקבוצה מחפשת סוכני ביטוח בעלי רישיון פנסיוני, עם ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הביטוח וניסיון מוכח במכירות פרונטליות. היא מתמחה במתן פתרונות פיננסים וביטוחיים מקיפים. המנכ"ל תומר כהן: "מעטפת שירותים מקיפה ללקוחות הפרמיום של הסוכנות"
מערכת ice | 
תומר כהן, מנכ''ל ברק שהם סוכנות לביטוח (צילום ברק פיננסים)
קבוצת ברק פיננסים הודיעה היום (ראשון) כי לאור התרחבות פעילותה של ברק שהם סוכנות לביטוח, היא פועלת לגייס כ-10 סוכני ביטוח חדשים כבר בחודשים הקרובים. 
הקבוצה מחפשת סוכני ביטוח בעלי רישיון פנסיוני, עם ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הביטוח וניסיון מוכח במכירות פרונטליות. לדברי החברה, ברק שהם אף מאפשרת לשלב בין עצמאי ושכיר, תוך שהיא מעניקה, לדבריה, ליווי מקצועי ומכירתי לאורך כל הדרך ברמה הכי גבוהה, תגמול גבוה, רכב ושילוב בין עבודת שטח לעבודה ממשרדי החברה בבארות יצחק.
לדברי תומר כהן, מנכ"ל ברק שהם סוכנות לביטוח, "הסוכנים המצטיינים יהיו חלק מהיחידה החדשה בסוכנות, יחידת 'העושר האישי', שמעבר לפתרונות הביטוח ותכנון לגיל פרישה, גם דואגת למעטפת שירותים מקיפה ללקוחות הפרמיום של הסוכנות". 
קבוצת ברק פיננסים הוקמה בשנת 2013 על ידי יוסי ברק וקובי גרדי, עם חזון ליצור מהפכה בתחומי הפיננסים והביטוח. הקבוצה החלה את דרכה בתחום הביטוח וכיום מהווה One Stop Shop בתחומי הביטוח, ההשקעות והנדל"ן, ומתמחה במתן פתרונות פיננסים וביטוחיים מקיפים ללקוחותיה. הקבוצה אשר ממוקמת בבארות יצחק מעסיקה כ-100 אנשי צוות וסוכני ביטוח המנהלים עשרות אלפי תיקי ביטוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה