נדל"ן ותשתיות

קבוצת ברק פיננסים מתרחבת: משיקה קרן השקעות נדל"ן נוספת

קרן 'נדלהון בראשית', מגייסת כספים שיושקעו בפרויקט 'בראשית מצפה הכוכבים' בגבעתיים, ברחוב בראשית 3-7 בעיר המוערך מעל  320 מיליון שקלים
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
קבוצת ברק פיננסים השיקה בתחילת השבוע קרן שלישית להשקעות נדל"ן. קבוצת ברק פיננסים העוסקת בהשקעות אלטרנטיביות יש נכסים בהיקפים של מיליארדי שקלים בתחומי ההשקעות, הנדל"ן, הפיננסים והביטוח. קרן 'נדלהון בראשית', מגייסת כספים שיושקעו בפרויקט 'בראשית מצפה הכוכבים' בגבעתיים, ברחוב בראשית 3-7 בעיר המוערך מעל  320 מיליון שקלים. מדובר בפרויקט יזמי עם היתר בניה מאושר ובנק מלווה הכולל 2 בנייני בוטיק הכוללים 75 יח"ד. היזם הוא חברת נופך דניאל - מקבוצת ברק פיננסים, חברה יזמית העוסקת בנדל"ן מגורים באזורי הביקוש בת"א וגוש דן.
בשנתיים האחרונות קרנות נדלהון השלימו גיוס של כ -60 מיליון שקלים ממשקיעים וחברות, שהושקעו ב – 2 פרויקטים שכוללים 245 יחידות דיור (פרויקט 'הדרים הירוקה' ברחוב צלח שלום, שכונת עמישב, פתח תקווה וכן בפרויקט ז'בוטינסקי 71, בגבעתיים).

סף הכניסה להשקעה בקרן עומד על חצי מיליון שקלים, אותם ניתן להשקיע בשלושה מסלולים: מסלול עליית ערך, או מסלול ריבית קבועה שכולל התחייבות מצד החברה לתשלום ריבית, שגבוהה באופן ניכר מזו שניתנת לו על פיקדונות בבנקים. כחלופה, הקרן מציעה מסלול משולב בין מסלול עליית הערך למסלול ריבית קבועה.   
בכל הנוגע לבטוחות שמספקות הגנה למשקיע, בקבוצת ברק פיננסיים מציינים, כי המשקיע נכנס עם סכום כסף מסוים בקרן של פרויקט ומקבל את חלקו היחסי בחברה כמו גם בטוחות של הקרן ונהנה באופן עקיף מערבויות של חוק המכר. כלומר, כל התגמולים בגין מכירת הדירות נכנסים לחשבון התמורות של הבנק המלווה את הפרויקט והמשקיע מקבל טופס משכון בדרגה ראשונה על זכויות של הקרן לקבל תקבולי מעודפי היתרות.
יוסי ברק, מנכ"ל קבוצת ברק פיננסיים מציין כי הקרן נפתחת למשקיעים אחרי תהליך הגשת תוכניות ולאחר שהפרויקט קיבל היתר והיא מאפשרת ליהנות מרווחים בסקטור הנדלן למגורים בישראל ללא ביצוע עסקת מכר בפועל. לדבריו, "כך יכול המשקיע לחסוך זמן באיתור הנכס, את ההוצאות על מס הרכישה (8%), היטלי השבחה (25%) תיווך, שכר טרחה עו"ד והוצאות רבות נוספות הכרוכות בהשקעה ישירה בנדל"ן שמסתכמות בכ–3%, וליהנות ישירות מתשואות ההשקעה".  לדברי יוסי ברק " עשרות אלפי משקיעים ישראלים השקיעו בעשור האחרון בנדל"ן בחו"ל, רובם באמצעות חברות שהציעו מודלים שונים ומסוכנים וחשופים לתנודות, מה שהתברר כסיכון גבוה ולא מחושב. תנודות בשער הדולר, שינויים פוליטיים וצלילה בשווי הנדל"ן הובילו להפסדי עתק. אנחנו מנגד, נותנים את כל הבטחון חזרה למשקיעים בדמות שעבודים על הזכויות כשהמשקיע מקבל כתב שיעבוד משכנתא שמגובה בנדל"ן אמיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה