דעות

ריבוי אתרי הקופונים: קנייה חברתית שוחקת את ערך המותג?

ד"ר אייל פלשטיין, מנכ"ל אתר הקניה החברתית 'דיל היום', על מגמת הקניה החברתית ועל השלכת הבחירות שהחברות מבצעות בהצטרפותן לחגיגה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לקנות רק מהאתר everydaydeal
    מרינה טבברוס 02/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירים הכי זולים שניתן למצוא ושירות לקוחות מהטוב שנתקלתי בו www.everydaydeal.co.il
    סגור
  • 1.
    אחרי המילים כל היפות האמת היא
    שוקי 03/2011/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמדובר בתופעת העדר ותו לא. גברת ב. מראשל"צ, שלא היתה מעודה באשדוד, נוסעת לשם רק כי רכשה ארוחה בחצי חינם במסעדה שלא שמעה עליה מעולם. אדון ג. מיקנעם רכש מכשיר חשמלי שאינו צריך ולא חשב עליו מעולם, רק בגלל שהוצע בקופון. האם מישהו מהם יחזור לאותה מסעדה / סוכנות מוצרי חשמל? מסופקני. הם ימשיכו "לצוד" מבצעים בקופונים כדי לא לצאת פראיירים, וכדי לסדר את השיטה או בעצם - להרוויח עליה. מה שאדון פלשטיין לא רואה (או לא רוצה לראות) זה שמהר מאוד הקסם יפוג, הצרכנים יתארגנו בעצמם - אם דרך פייסבוק או דרך אחרת, והמגמה של רכישת דברים או שירותים מיותרים רק בגלל שהיא בהנחה, תעבור לאט לאט מהעולם, וגם מהארץ.
    סגור