תקשורת ומדיה

אופירה אסייג דורשת פיטורים: "בושה! הביתה ומיד"

אחרי הסערה הגדולה ומחאת התלמידים נגד הפוסטים של מנהלת תיכון עירוני י"ד בתל אביב, שהתבטאה נגד הלחימה בעזה, מגישת קשת 12, אופירה אסייג, תוקפת: "מנהלת בושה! הביתה ומיד! כל הכבוד לתלמידים"
תום נחום |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
קטטה המונית פרצה אמש (רביעי) בין תלמידים בתיכון עירוני י"ד בתל אביב, על רקע פוסטים בפייסבוק של מנהלת בית הספר, יעל איילון, בנושא הלחימה בעזה. מי שהגיבה לנושא ותקפה בחריפות את איילון היא מגישת קשת 12, אופירה אסייג, שכתבה בסטורי שלה באינסטגרם כך: "מנהלת בושה! כל הכבוד לתלמידים, הלב שלהם עם חיילי צה"ל, והמנהלת הביתה ומיד!!!".
איילון, שכבר הוזמנה לבירור בעיריית ת"א, פרסמה בין היתר בפייסבוק הפרטי שלה, לצד תמונה של ההרס ברצועת עזה, כי "לא מראים לנו את ההשלכות של פעולות צה"ל בעזה, אבל אנחנו חייבים לדעת מה נעשה בשמנו". בעקבות הביקורת מחקה את הפוסט.

בחודש שעבר שיתפה המנהלת תמונות של דגלי אש"ף וכתבה: "עם שכובש עם אחר – לעולם לא יהיה חופשי", בשלוש שפות שונות - עברית, ערבית ואנגלית. בפוסט אחר שהעלתה מנהלת בית הספר, היא התייחסה  ל"סבל של חפים מפשע בעזה" וטענה כי "יש נשים, ילדים, וקשישים בעזה", עם תוספת של שלושה אימוג'ים עם לב שבור.
 
אמש כאמור החליטו התלמידים להפגין נגד התבטאויות המנהלת, ובמהלך ההפגנה החלה קטטה במהלכה נאלץ להתערב מנהל החטיבה העליונה, שניסה להפריד. סרטון התקרית הופץ ברשתות החברתיות.
עיריית תל אביב-יפו מסרה בתגובה: "בהמשך לאירועים החריגים בבית הספר ולאובדן השליטה על ניהול בית הספר, זומנה המנהלת לשיחת שימוע ובהמשך לכך תינתן החלטה. באשר לאירוע בזמן ההפגנה, נערכה בדיקה עם מנהל החטיבה העליונה ולטענתו הילדים התפרעו וחובתו הייתה להפריד ביניהם".
משרד החינוך מסר בתגובה: "המשרד מגנה ויפעל נגד כל מקרי אלימות בחומרה רבה. לעניין המנהלת, המשרד רואה בחומרה כל ביטויי הסתה ועידוד טרור מצד עובדי הוראה. כלל המקרים מטופלים בהתאם ועולים לבדיקה ודיון במסגרת ועדת ההסתה במשרד. המנהלת מועסקת על ידי עיריית תל אביב ועניינה נמצא בהליך בירור בעירייה. כעסם של התלמידים מובן אך יש לשמור על גבולות השיח ההתנהגות המכבדת ולהימנע לחלוטין מכל פעילות אלימה מכל סוג שהוא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנהלת בושה
    ירון 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנהלת היא בושה וחרפה, היא לא מתפקדת בלי קשר ליציאות המביכות שלה. בהחלט הביתה, יחד עם מנהל התיכון האלים.
    סגור
  • 1.
    אופירה אסייג
    ולדמיראיליץ לנין 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות העובדה כי איני מאוהביה של אופירה,כל שנאמר דבר מנהלת עירוני י"ד נכון!! מי שמנהלת בי"ס ופועלת נגד המדינה בהתקפה לטובת החמאס ושות .מקומה לא יכיר בכל מערכת חינוך באשר היא .יש לסלקה מידית מניהול כל בי"ס ומערכת חינוכית ויש לעזור לה לעבור ואהוביה -החמאס ויחיא סינואר מיידית !!
    סגור