ויראלי

אופירה אסייג מושפלת ברשתות החברתיות: "יש לך מוות מוחי?"

 בסקר שהעלתה לת'רדס שלה וגרף אלפי הצבעות, אסייג שאלה בסך הכל: “אני רק רוצה להבין, באיזה צד אתם במלחמה הארורה הזו? ישראל או חמאס דאעש?”. על כך גולשת אחת כתבה לה באופן משפיל “אני מתחילה מימון המונים כדי לקנות לך מוח”. אחר הוסיף בתגובות: “יש לך מוות מוחי?”
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג ידועה כמי שלא מסתירה לרגע את דעותיה הפוליטיות והתובנות שלה לגבי ההסברה הישראלית בזמן מלחמת 'חרבות ברזל', אבל סקר קטן שהעלתה בחשבון הת'רדס שלה לא שימח כלל את העוקבים שלה בחו"ל, שזעמו על השאלה שמעמידה את חמאס וישראל משני צדי המתרס.
 בסקר שגרף אלפי הצבעות, אסייג שאלה בסך הכל: “אני רק רוצה להבין, באיזה צד אתם במלחמה הארורה הזו? ישראל או חמאס דאעש?”. על כך גולשת אחת כתבה לה באופן משפיל “אני מתחילה מימון המונים כדי לקנות לך מוח”. אחר הוסיף בתגובות: “יש לך מוות מוחי?”.

הביקורת לא נפסקה ועוקב נוסף כתב בזעם: “סקר שמנוסח באופן נוראי, את צריכה להתבייש בעצמך. כולם יודעים שזה לא שחור ולבן”. אחר השפיל אותה בסקר משלו: “האם היא אישה דוחה? כן\לא”.
היה עוקב שפשוט ביקש ממנה: “אתה יכולה בבקשה להפסיק להשתמש ב-ת’רדס. אתה מפריעה לי כל בוקר… בבקשה שתקי. הדעה שלך לא פופולרית”. אבל העוקבים קיבלו מענה עם ציוץ נוסף פרו ישראלי ביותר: “ישראל עלתה למקום הראשון בטבלת ההימורים באירוויזיון לשנת 2024! העולם תומך בישראל”.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מגיע לה
    חגית 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אשה שקיבלה המון כח לידיים ובמשך כמה שנים הזמינה אנשים לאולפן שלה ופשוט השפילה אותם בצורה הכי בוטה לא לעולם חוסן
    סגור
  • 3.
    מה. שחשוב. זה. הפוזה
    דודו. אפוי. מצוי 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מיי. היי. הפרסונה. מרת. עופירה. מחפשת את. עצמה. בתישבורת. שעות. מירקה הכול. דיבורים. רוח. בלי. גשם. חלף אם. הרוח. הלק. עוד. אליטה. מחוברת. לפרים הלק. לפרונט. הלק. רוזה. פחות. פוזה. תעברי. למידרכה. מימול לפוליטיקה שפוני.
    סגור
  • 2.
    אופירה
    דרומי 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    IQ. של פלנליט
    סגור
  • 1.
    אופירה
    נועה 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הגיע הזמן שתחזרי למקום שממנו הגעת . חסרת שכל . עושה רק נזקים . תודה !
    סגור