תקשורת ומדיה

אופירה אסייג לא מסתירה: "איך הוא נשען עליי, מאוהבת"

מגישת קשת 12 פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה ובו היא מלטפת את כלבה האהוב, מסי, יחד עם הכיתוב המרגש: "איך הוא נשען עליי, מאוהבת מקסימום במתוקי הזה". ידידו הטוב של האדם?
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בעוד מלחמת חרבות ברזל ממשיכה להכות בעוצמה בכל אחד מאזרחי ישראל וסופה עדיין לא נראה באופק – רבים מאזרחי ישראל מנסים בכל זאת לשוב לשגרה מסוימת על מנת להמשיך בחייהם. המגישה המוכרת מערוץ 12, אופירה אסייג, נותנת הצצה בכל יום לחייה האישיים באמצעות חשבון האינסטגרם שלה – ומצליחה למצוא לפחות סיבה אחת לחייך.
בסטורי שהעלתה היום (ראשון), אסייג צילמה עצמה מלטפת את כלבה האהוב והמוכר, מסי, וכתבה בהתרגשות: "אמאא, איך הוא נשען עליי. אני מאוהבת מקסימום במתוקי הזה, מסי שלנו", לצד אימוג'ים רבים של לב אדום.

צילום מסך מתוך האינסטגרם של אופירה אסייג
חשוב לציין כי אסייג היא איננה היחידה שמנסה להמשיך לייצר שגרת מלחמה, בעוד ניתן לראות מפורסמים רבים המשתפים אותנו בחייהם דרך עדשת המצלמה. כמו כן, אנו ממשיכים לקבל דיווחים שונים בנוגע לתוכניות חדשות אשר צפויות לחזור למסך בקרוב, יחד עם כאלו שכבר חזרו כדוגמת הכוכב הבא, ארץ נהדרת ועוד. השגרה היא חשובה במיוחד עבור תושבי ישראל, ועל כן, ערוצי הטלוויזיה מנסים לאזן את תשדירי החדשות הבלתי פוסקים לצד תוכניות בידור מגוונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירע
    רוני אדום 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חשבתי שאת מתכוונת לגוטמן
    סגור